وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

اسرائیل: مذاکره با ایران اتلاف وقت است

سيلوان شالوم معاون نخست وزير اسرائيل پنجشنبه گفت مذاکرات هسته ای ايران به شش قدرت جهانی در ژنو اتلاف وقت است.




به گزارش خبرگزاری فرانسه، آقای شالوم افزود که ايران هرگز از تلاش خود برای تبديل شدن به يک قدرت هسته ای دست برنخواهد داشت.



سخنان آقای شالوم در حالی بیان می شود که سعید جلیلی مذاکره کننده اصلی هسته ای ایران، پنجشنبه با گروه پنج به علاوه یک یعنی آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، بریتانیا و آلمان،مذاکرات در مورد برنامه هسته ای ایران را آغاز کرده است.





بیشتر بخوانید:



مذاکرات ژنو : ترس ها و اميد ها



معاون نخست وزير اسرائيل گفت چين و روسيه از تصويب تحريم های شديدتر عليه تهران جلوگيری خواهند کرد.



شورای امنیت تاکنون با تصویب سه قطعنامه تحریمی از تهران خواسته تا غنی سازی اورانیوم را متوقف کند ولی ایران تاکنون از این دستور سرپیچی کرده و غنی سازی را حق خود می خواند.



آقای شالوم گفت که آمريکا، اتحاديه اروپا، ژاپن و استراليا بايد تحريم های واقعی را عليه ايران اعمال کنند.

وی افزود چنين تحريم هايی ايران را مجبور می کند که برنامه هسته ای خود را متوقف کند.



مقام های شش قدرت جهانی در حالی با مذاکره‌کننده ارشد ایران پای یک میز به مذاکره نشسته اند که جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده است که مسئله پرونده هسته‌ای خود را «تمام‌شده» می‌داند و حاضر به گفت‌وگوی بیشتر در مورد این مسئله نیست.



مقامات دولت آقای احمدی‌نژاد گفته‌اند که ایران مایل است در این مذاکرات بر مسائلی چون امنیت منطقه، مسئله افغانستان و مسائلی نظیر آن متمرکز شود.



در مقابل خبرگزاری رویترز از قول دیپلمات‌های غربی می‌گوید که بزرگ‌ترین مسئله برای آنها در مذاکرات پنج‌شنبه در ژنو این است که «آیا سعید جلیلی [مذاکره‌کننده ارشد ایران] حاضر به گفت‌وگو درباره برنامه هسته‌ای ایران و دومین تاسیسات غنی‌سازی این کشور هست.»

تلویزیون اینترنتی آزادی ایران راه اندازی شد لینکش برای قرار دادن بر روی وبلاگ یا وب سایت خود

<iframe src="http://embed.worldtv.com/iran_freedom?width=400&height=300&skin=modern&autoPlay=true" width="400" height="300" frameBorder="0" scrolling="no"></iframe>
میتوانید در بالای این وبلاگ این تلویزیون رو تماشا کنید

چرنوبیل سپاه در تهران،قدرت امواج نه تنها ماهواره که ماکروفرهای خانگی را هم از کار انداخته است

با اینکه خبر راه اندازی شاهکار ملخ مخها دستگاه تولید امواج مهلک پارازیت در روز شنبه در بسیاری از سایتها آمده بود اما کودتاچیان که از ترس آگاهی ملت درهول و هراس افتاده اند از دیشب اقدام به پخش 1000 گیگاهرتز امواج برای قطع برنامه های ماهواره ای کرده اند این امواج بسیار خطرناک و سرطان زا حتی مایکروفرهای خانگی پخت غذا را دچار مشکل کرده است در منزل من مایکروفر کارنمیکند و همه شبکه ها قطع شده است حتی شبکه های خودشان( خیابان شریعتی پایین تر از دولت) این یک شاخص وحشتناک است . تمام شهروندان تهرانی در معرض خطر هستند و در واقع این یک چرنوبیل دهشتناکی است که هر روز حجمی از امواج سرطان زا را وارد بدن ما میکند ،حالا باید بدویم دنبال سلامتیمان ،این امواج اصول گرا و اصلاح طلب نمیشناسد همه در معرض خطرند.لذا ضرورت دارد کسانی که به احمدی نژاد هم رای دادند حالا دیگر به جنبش پیگیری سلامتیشان بپیوندند و زندگی خود و فرزندانشان را از خطر ابتلا به بیماریهای مهلک نجات دهند .این امواج میتواند نسوج نرم بدن ما مانند پوست ، بافتهای چشم ، تیروئید و نسوج و بافتهای داخلی و بخصوص بافتهای مغزی را بشدت تحت تاثیر قرار دهد و باعث بروز سر دردهای میگرنی و بروز سرطان بویژه در سنین بالاتر در کسانی شود که مدت طولانی در معرض این امواج مهلک بوده اند . دردناکتر از همه وضع کودکان ،نوجوانان و زنان بویژه زنان باردار که هم خود و هم جنین درون رحم بشدت در معرض خطر قرار دارند .در زنان بافتهای نرم بدنی مثل دهانه لوله رحم ، بافتهای خود رحم و سینه ها در معرض خطر بیشتری قرار دارند .سپاهیان که تا امروز برنج با بخار سرطان زای آرسنیک دار به ملت داده اند هم اکنون امواج چرنوبیلی که کمتر از خطر مواد رادیواکتیو در چرنوبیل روسیه نیست را راه اندازی کرده اند .موضوع بسیار جدی تر از آنی است که تصور شود .احتمال تولد فرزندان ناقص الخلقه ،نسلی عصبی و معلولیت های ناشی از تغییر جهشی ژنها بسیار بسیار محتمل و دور از انتظار نیست .این همه بها برای چی ؟ برای اینکه سپاه میگوید اگر مردم تهران ماهواره تماشا کنند اسلام به خطر می افتد ! پس بهتر است به سرطان مبتلا شوند تا اینکه ماهواره تماشا کنند !. این حاکمیت جهل و تخریب و دروغ و قتل و کشتار 30 سال است که با ورود تکنولوژی به کشور مبارزه میکند از ویدیو پلیر های قدیم و سی دی گرفته تا این اواخر هم ماهواره و اینترنت .بسیاری از جوانان وطن بخاطر داشتن ویدیو در دهه 60 اعدام و نقاب در خاک کشیدند . از ایرانیان با نفوذ در خارج کشور خواهشمندیم از طریق سازمان بهداشت جهانی ،اتحادیه مخابرات راه دور یا هر نهاد دیگری که امکان دارد به هموطنان خود در ایران کمک نمایید .اینها بر پایه تفکر انجمن حجتیه افساد (ایجاد فساد و فتنه در جامعه به هر شکلی) را مباح میدانند تا اینکه در ظهور منجی تعجیل حاصل شود و این را عین صواب میدانند . هم میهنان اطلاع رسانی کنیدخیلی زود دیر میشود و ما وارث نسلی دردمندتر از این میشویم .

http://www.blogtalkradio.com/irangreen/favoritesfeed

http://www.blogtalkradio.com/irangreen/favoritesfeed

Shared via AddThis