وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

خبرفوری:نیروهای انتظامی وارد دانشگاه شده اند و ارتباط اینترنت در درون دانشگاه قطع شده است


تجمع بزرگ امروز استادان و دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران

ساعت 14 بوقت ايران تجمع بزرگ و با شکوه اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران با حضور جمع کثیری از هواداران جنبش سبز در دانشکده فنی تهران در حال انجام است. هدف از این تجمع که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می شود ،اعتراض به ورود پی در پی نیروهای نظامی و شبه نظامی غیر مسئول و غیر دانشجو به محیط دانشگاه و هتک حرمت دانشگاه از 18 تیر 78 تا 17 آذر 88، عنوان شده است. هم اکنون ارتباط اینترنت در درون دانشگاه قطع شده است.

آخرين گزارش دريافتی حاکی از آن است که تعداد شرکت کنندگان در تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران بسیار زیاد است به نحوی که سالن اجتماعات دانشکده فنی و همچنین محوطه دانشکده کاملا مملو از جمعیت و فاقد جای خالی برای ورود افراد بیشتر است. نیروهای انتظامی نیز وارد دانشگاه شده اند اما جو حاکم تا کنون آرام و به دور از خشونت بوده است
بيست و سوم آذر ۱۳۸۸
پیک ایران

اعتصاب غذا و تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از محرومین از تحصیل این دانشگاه

دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از دانشجویان محروم از تحصیل این دانشگاه اعتصاب غذا و تجمع اعتراضی برگزار كردند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر این دانشجویان كه از ابتدای سال تحصیلی برای اینكه حسن نیت خود را به مسئولین دانشگاه و دادگاه انقلاب نشان دهند، هیچگونه تجمع اعتراضی برگزار نكرده بودند پس از بدقولی های مكرر مدیران دانشگاه و دادگاه انقلاب مبنی بر لغو احكام كمیته انضباطی و دادگاه انقلاب بابل روز گذشته یكشنبه 22 آذر اعتصاب غذا و تجمع كردند.

در ابتدا دانشجویان با نصب پارچه نوشته و پخش تراكت حمایت خود را از دانشجویان محروم از تحصیل این دانشگاه اعلام كردند. سپس سینی های غذا را از سلف دانشگاه تا كتابخانه و بعد از آن تا ساختمان برق چیدند و تجمع اعتراضی خود را با سرود "یار دبستانی" آغاز كردند.

دانشجویان با شعارهای "سید ضیاء سید ضیاء حمایتت می كنیم"، "محسن و ایمان بدونین ما همه پشتتونیم" و "سید و نیما بدونین ما همه پشتتونیم" از سید ضیاء نبوی دانش آموخته ی ستاره دار و در بند این دانشگاه و ایمان صدیقی، محسن برزگر و نیما نحوی سه دانشجوی محكوم به حبس تعزیری این دانشگاه حمایت كردند. دانشجویان پلاكاردهایی با تصاویر این 4 دانشجو و با عناوین "ضیاء نبوی خار چشم استبداد"، "ستارگان نوشیروانی را زندانی نكنید" و "زندانیان سیاسی را آزاد كنید" را حمل می كردند.

دانشجویان همچنین شعارهای دیگری نظیر "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد"، "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"، "كمیته انضباطی منحل باید گردد"، "كمیته ی بی انضباط نمی خوایم نمی خوایم" و "دانشگاه پادگان نیست" سر دادند.

در ادامه این تجمع، یكی از دانشجویان به نمایندگی از سایرین مدت كوتاهی سخنرانی كرد و ضمن هشدار به دادگاه انقلاب حمایت قاطع دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل از دانشجویان محروم از تحصیل این دانشگاه را اعلام كرد.

دانشجویان برای اینكه همچنان حسن نیت خود را به مسئولین دانشگاه نشان داده باشند پس از فقط یك ساعت از شروع اعتصاب غذا و با تقاضای رئیس انتظامات دانشگاه با سرود "یار دبستانی" و "ای ایران" به تجمع هزار نفری خود پایان دادند.

همچنین نیروهای حراست و دانشجویان بسیجی كه از تجمع ناگهانی و اعلام نشده دانشجویان شوكه شده بودند تلاش کردند با فیلم برداری و تحریك دانشجویان ایجاد درگیری كنند كه با هوشیاری دانشجویان ناكام ماندند.

فیلمی از مامورین حراست دانشگاه که از بالای ساختمان و با تجهیزات مخصوص مشغول فیلمبرداری از دانشجویان هستند را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.
http://www.youtube.com/watch?v=SjlYCrIuABI










بیانیه انقلاب سبز در دعوت عمومی برای شرکت در مراسم دهه محرم سبز

http://www.4shared.com/file/172099183/7ece301d/bianie_moharam2.html

بیانیه آیت الله دستغیب درباره هتک حرمت به امام

بسم الله الرحمن الرحیم
درباره اهانت به حضرت امام خمینی(ره) لازم است مطالبی را عرض کنم.

این اتفاقات ادامه آن خلاف شرعها وخلاف قانونهای بعد از انتخابات 22 خرداد می باشد و مطلب تازه ای نمی باشد؛ پناه بر خدا وقتی آن زندان کردن ها و آن اعترافات آنچنانی پیش می آید قهرا یک همچین اتفاقاتی هم ممکن است روی دهد؛ البته ما این اتفاقات را از ناحیه هر کس که باشد محکوم می کنیم.


عکس حضرت امام برای ما محترم می باشد؛ هر چند که خود ایشان فرمودند: اگر عکس بنده را پاره کردند مهم نیست؛ مهم این است که قرآن وسنت را حفظ کنید.


همه اصرار ما بر این است که قانون اساسی اجرا شود و کسی هم مخالفتی با این قانون ندارد؛ چه آنهایی که به آقای موسوی رای دادند یا آنها که به دیگری رأی دادند، همه قانون اساسی را قبول دارند؛ در این قانون اساسی هم در باره ولایت فقیه و هم مجلس شورای اسلامی و هم شورای نگهبان و ریاست جمهوری و ... صحبت شده است؛ اگر بنا باشد که قانون اساسی زیر پا گذاشته شود چیزی برای ما نمی ماند. همانطوریکه بنده در مجلس خبرگان رهبری هم این مطلب را تذکر دادم و واقع مطلب نیز همین است.


آقای مهندس میرحسین موسوی واقعا آدم مخلصی هست؛ آدم متدیّنی هست؛ یک آدمی است که بنده روی ایشان شناخت دارم؛ ایشان از چاکران حضرت امام هستند؛ نه ایشان و نه آنهایی که دنباله رو ایشان هستند، هیچ وقت بی احترامی نسبت به حضرت امام نمی کنند؛ منتهی حرف ایشان و آقای کروبی این است که به قانون اساسی عمل شود. بنده تمام سخنرانیهای آقای موسوی را مطالعه کرده ام یک جمله اش را نمی توانید پیدا کنید که ایشان بر خلاف رهبری حرف زده باشند.


نکته ای که قابل تامل است اینکه با وجود این همه دستگاههای ارتباطی می توانستند این شخصی را که به حضرت امام جسارت کرده، پیدا و مؤاخذه نمایند؛ اما این کار را نکردند.


نه از بنده و نه از طلبه هایمان توهینی نسبت به حضرت امام(ره) صادر نشده است. برادران ما به عشق امام خمینی(ره) و اسلام، از همین مسجد به جبهه ها رفتند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.


لذا ما این اتّفاقات را از همان اول محکوم می کنیم؛ از همان اول که دانشجویان عزیز ما را مورد ضرب وشتم قرار دادند.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته