وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

اطلاعيه دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف : اگر تا شنبه 28 آذر ، تمامی همکلاس هایمان در کنارمان نباشند ، تمامی کلاسها را تعطیل میکنیم

لحظه لحظه درد است این روزها ، دردی که نه بر تن بر جان ها می رود . درد نه درد خویش است که درد دوری یاران دبستانی است . یارانی که در کنار هم در یک سنگر ، سنگر دانشگاه ، بر سر عقایدمان ایستادیم و یکصدا فریاد زدیم .حال زمانی است که به یاری همسنگران بشتابیم ، زمانی است که باید برای یاران فریاد بزنیم و این راز پیروزی است ، راز باقی ماندن سنگر و دور ماندن دست مزدوران از این سنگر مقدس . مهمترین چیز در این روزها این است که یکدیگر را تنها نگذاریم .
همه دیدیم که 16 آذر چه گذشت . همه دیدیم که دیگر حتی نمی توانند صدای فریادمان را در خانه مان تحمل کنند . همه دیدیم که پای تجاوزشان را از دانشگاه ، این خانه ی مقدس ، دریغ نکردند و آمدند و همکلاسی های ما را بردند . آمدند با خیانت کسانی که خود را مسئول امنیت دانشگاه می دانند . اگر 56 سال پیش دانشجویان را برای بیگانه سر بریدند ، امسال دانشجویان را برای کسانی قربانی کردند که خود را مدافع این خاک می دانند .
برای حمایت از دانشجویان بازداشت شده و برای حمایت از دانشگاه و جنبش دانشجویی ، بیشتر از همیشه تلاش خواهیم کرد . و تا آخرین فریاد خواهیم ایستاد . خواهیم ایستاد تا آزادی . خواهیم ایستاد تا قله های پیروزی . خواهیم ایستاد همه با هم ، همه با یک صدا . همه فریاد خواهیم زد "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد " .
طی برنامه ای که اساتید دانشگاه نیز در جریان آن قرار گرفته اند(متن بیانیه ای که به دست اساتید رسیده پشت برگه است) ، اگر تا شنبه 28 آذر ، تمامی همکلاس هایمان در کنارمان نباشند ، ما دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ، تمامی کلاس ها را تحریم می کنیم و تا آزادی تمام یاران ، با هم و در کنار هم به تجمع و راهپیمایی سراسری در دانشگاه می پردازیم .
وعده ی دیدار شنبه 28 آذر ساعت 12:30 ، روبه روی ساختمان ابن سینا .

اندر آنجا که ظالم امیر است
اندر آنجا که حق سربه زیر است
راستی زندگی ناگوار است
مرگ بالاترین افتخار است

- آژانس ايران خبر - ۱۳۸۸/۹/۲۶

مجید انصاری: در روز دیگری که مجوز بگیریم راهپیمایی می کنیم نه روز جمعه

25 آذر 88

مجید انصاری: در روز دیگری که مجوز بگیریم راهپیمایی می کنیم نه روز جمعه


عضومجمع روحانیون مبارزگفت:مجمع درخواستی رسمی برای راهیپیمایی مستقل به وزارت کشور داده است و منتظر دریافت مجوز برای برگزاری این تجمع هستیم.

مجیدانصاری در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه با توجه به آنکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جمعه دعوت کرده است آیا در این راهپیمایی شرکت می کنید گفت: آن پیشنهاد شواری هماهنگی به جای خود محترم است اما همانطور که گروه های مختلف در چند روز اخیر راهپیمایی کردند ماهم درخواست خود را ارائه کردیم و منتظر اعلام نظر وزارت کشور هستیم.
وی تصریح کرد: در صورت دریافت مجوز زمان آن را اعلام می کنیم