وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

نوزادي که یتیم به دنيا آمد!


نوزادي که یتیم به دنيا آمد!


بنا به گفته خويشاوندان متوفي اين پزشك در روز اول بستري بيمار اذعان كرده كه زايمان به صورت طبيعي صورت مي‌گيرد ولي بعد از معطلي يك شب بيان داشته كه بايد از طريق جراحي وضع حمل شود.



فارس: به دنبال ناتواني و تاخير در پرداخت حق چاقو روز شنبه نوزادي در بيمارستان اهر يتيم به دنيا آمد.



بي‌مسئوليتي پزشك جراح در تنها بيمارستان شهرستان اهر مادر را در نخستين زايمان راهي قبرستان كرد.



دكتر «م» به علت واريز نكردن مبلغ 400 هزار تومان از سوي بيمار وضع حمل به نام «پروين»؛ به حساب شخصي وي به عنوان «حق چاقو» عمل جراحي وي را به تاخير انداخت و بعد از يك روز معطلي در بيمارستان، ديروز بيمار را به اتاق عمل برده و نوزاد را نجات و مادر را راهي قبرستان كرد.



بنا به گفته خويشاوندان متوفي اين پزشك در روز اول بستري بيمار اذعان كرده كه زايمان به صورت طبيعي صورت مي‌گيرد ولي بعد از معطلي يك شب بيان داشته كه بايد از طريق جراحي وضع حمل شود.



اين پزشك كه در طول حاملگي چند بار وي را ويزيت كرده است براي جراحي و نجات نوزاد و مادر 400 هزار تومان هزينه جراحي خواسته ولي به علت عدم واريز مبلغ مذكور از سوي بيمار بعد از كش و قوس و تشر به بيمار مريض را در بيمارستان به حال خود رها نموده و بيمارستان را ترك كرده است.



بعد از تغيير وضعيت بيمار خويشاوندان بيمار طي تماس تلفني و قبول پرداخت مبلغ فوق از وي مي‌خواهند كه به بيمارستان آمده و وي را از مرگ نجات دهد اما با نهايت تاسف به علت تاخير پزشك و فشار روحي و رواني به بيمار، مادر نوزاد در اتاق عمل جان خود را از دست داده و نوزادي به دليل بي‌مسئوليتي پزشك و نابساماني وضعيت درمان بدون اينكه چهره مادر را ببيند، يتيم متولد شده است.


جرم: رای دادن به موسوی

فریبا پژوه، روزنامه نگار و وبلاگ نویس ایرانی که وبلاگش علی رغم سانسور و فیلترینگ بسیار مورد توجه جوانان ایرانی است، درحال حاضر در سلول خود در زندان اوین در انتظار دادگاهش نشسته است.




او تابستان امسال چند روز پس از انتخاب احمدی نژاد در وبلاگش که نام "پس از باران" را بر آن گذاشته می نویسد: "قلم من توتم من است و مهربان ترین مهربانان به آنچه در دستان من است." انتخاب مجدد احمدی نژاد در تاریخ ۱۲ ژوئن موجی از اعتراضات بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی را سبب شد. او علی رغم سانسور و فیلترینگی شدیدی که از سوی حکومت در اینترنت اعمال می شود، این جرأت را یافته که در وبلاگش از تجاوز معترضان جوانان و تعطیل شدن انجمن روزنامه نگاران بنویسد. امروز این روزنامه نگار جوان درحال پرداخت بهای سنگینی برای این مسأله است. او که نزدیک به دو ماه است در زندان بدنام اوین بسر می برد، محکوم به سکوت است. او در سلول خود با دیوار ضخیم در انتظار محاکمه خود نشسته؛ محاکمه ای که از روند و نتیجه آن کاملاً بی اطلاع است.







فریبا پژوه تنها مورد نیست. ۲۳ روزنامه نگار که از آغاز اعتراضات دستگیر شده اند، همچنان در راهروهای دادگاه در انتظار محاکمه نشسته اند؛ دادگاه هایی که آنان را به راه اندازی "انقلاب مخملی" متهم می کنند. برخی از آنان حتی با پیژامه ای آبی رنگ در دادگاه حاضر و در برابر دوربین های صدا و سیمای ایران و در چارچوب یک دادگاه دسته جمعی به "اعتراف" مجبور شدند. در میان آنان، سه مرد جوان به مرگ محکوم شدند. آنها امکان درخواست تجدیدنظر دارند، ولی صدور این حکم به خوبی نمایانگر وحشتی است که در تهران حاکم است. به استثنای چند شخصیتی که اخیراً آزاد شده اند، مانند سعید حجاریان، یکی از رهبران اصلاحات، و بیژن خواجه پور، مشاور اقتصادی، بقیه زندانیان همچنان در انتظار حکم شان نشسته اند.







تاریخ ۲۸ اوت، ساعت ۷ شب، سه مرد با لباس شخصی، حکم جلب در دست، ناگهان وارد خانه پدری این روزنامه نگار جوان می شوند. چند روزی بود که او در وبلاگ خود از اعتراضات سبز می نوشت و به توصیه دوستانش قلم را کنار گذاشته بود. زمانی که سه مرد به خانه آمدند، او تنها بود. مادرش می گوید: "وقتی ما رسیدیم، آنها در سالن بودند و آماده بودند که دخترم را با خود ببرند. آنها گفتند مجبورند او را با خود ببرند، ولی او خیلی زود آزاد می شود." سه مهمان ناخوانده به تفتیش منزل می پردازند: بازرسی قفسه ها و کمدها، تفتیش دفترچه های یادداشت و توقیف یک کامپیوتر.







یکی از آنها همان طور که فریبا را به دنبال خود به سمت اتومبیل زانتیا که جلوی درب منزل پارک شده بود می کشید پرسید: "شما به موسوی رأی داده اید؟" مادر فریبا با عصبانیت پاسخ می دهد: "بله، مگر جرم است؟" در این خانواده هیچ کس این مسأله را مخفی نمی کند و آنها همگی به این نامزد اصلاحات و تغییرات رأی داده اند. این درحالی است که صلاحیت موسوی، نخست وزیر سابق جمهوری اسلامی، از سوی شورای نگهبان که یک نهاد حکومتی و زیر نظر آیت الله خامنه ای است تأیید شده. در واقع برچسب بیگانه گرایی به هیچ وجه به او نمی چسبد، زیرا او برخاسته و رشد یافته همین حکومت است. ولی نظرات اصلاح گرایانه و محبوبیت روزافزون او، خیلی سریع از او یک دشمن قسم خورده برای تندرویان حکومتی ساخت. تندروها برای خلاص شدن از شرّ او کاری نمی توانند بکنند، جز حمله به طرفدارانش. هدف: "توقف رشد جنبش سبز" و بی اعتبار جلوه دادن اعتراضات و مخالفان حکومت... یکی از همکاران فریبا می گوید: "فریبا قربانی این ورطه شده است."







در دادگاه انقلاب، جایی که پدر و مادر او نا امیدانه به هر طرف می روند، بدترین شایعات را در مورد دختر خود می شنوند: جاسوسی، اقدام به سرنگونی حکومت، ارتباط مخفی با بیگانگان. نعمت احمدی، یکی از دو وکیل او، که هنوز امکان دیدار با موکل خود را پیدا نکرده اند می گوید: "ماهیت روزنامه نگاری به این شکل است و ارتباط با دیگران در آن معنی ندارد."



Source: http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/2009/october/17//-47d460dcd7.html

هدایت آقایی به پنج سال حبس قطعی محکوم شد


وکیل هدایت اله آقایی عضو حزب کارگزاران سازندگی و یکی از متهمان پرونده حوادث پس از انتخابات اعلام کرد که موکلش به پنج سال حبس قطعی محکوم شده است.






ایرنا:علیرضا جعفریان در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: روز گذشته حکم محکومیت موکلم به من ابلاغ شد که در مدت قانونی به حکم صادره اعتراض خواهم کرد.





وی تصریح کرد: موکلم در ارتباط با چهار اتهام "اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا و آشوب، تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی، ایجاد شبهه جعل و تقلب در نتیجه انتخابات و سلب اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت مراجع رسمی کشور و اقدام علیه امنیت کشور از طریق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت عمومی" به پنج سال حبس قطعی محکوم شده است.





وکیل آقایی گفت: در مورد سایر اتهامات یعنی توهین و هتک حرمت به مسوولان نظام، پرداخت رشوه و تحصیل مال نامشروع، پرونده موکلم مفتوح است.





جعفریان درباره موکل دیگرش "موسی شاه کرمی" نیز گفت: وی نیز به 27 ماه حبس محکوم شده است.

نامه آقای محسن مخملباف به اوباما در مورد روز 13 آبان


آقای اوبامای عزیز




خودمان و شما را به راه ماندلا دعوت می کنم که وقتی پس از سال ها شکنجه از زندان آزاد شد گفت : نمی توانم فراموش کنم اما می توانم ببخشم.



ما ایرانی ها نشان داده ایم آنچه را طی 58 سال به سبب کودتای آمریکایی ها بر ما گذشت نتوانسته ایم به راحتی فراموش کنیم.چرا که در این 58 سال لااقل سه نسل از ایرانی ها به جای تجربه دمکراسی و آزادی در گیر تبعات استبدادی آن کودتا در دوران شاه و عکس العمل به آن کودتا در پس از انقلاب بوده اند. اما اکنون پس از تجربه ای دردناک و در عین حال آموزنده به آن جا رسیده ایم که بتوانیم شما را ببخشیم.

از سویی درک می کنیم که حمله به سفارت امریکا و گروگانگیری کارمندان آن از سوی جوانان انقلابی ما ملت شما را عمیقا رنجانده است و فراموش کردن آن برای شما بسیار دشوار است، به سهم خود از شما عذر می خواهیم و امیدواریم که ما را ببخشید.



ما پیشنهاد می کنیم ایرانی ها و امریکایی ها به جای تصحیح گذشته، روابط امروزمان را به خاطره آینده تصحیح کنیم. ما به شما پیشنهاد می کنیم روز 13 آبان را به عنوان روز دوستی ملت های ایران و آمریکااعلام کنیم.چرا که اکنون دست های مردم ایران و آمریکا برای فشردن همدیگر بیش از هر زمان به سوی یکدیگر دراز شده اند و برای خلع سلاح جهان از خطر بمب اتمی و مبارزه با تروریزم و استبداد بیش از هر زمان به یاری یکدیگر نیازمندند.

محسن مخملباف

18/10/2009




ترور انتحاری با تلفات بسیار در بلوچستان


چند فرمانده سپاه پاسداران جزو کشته‌شدگان هستند. یکی از آنها سردار نورعلی شوشتری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه است. به گزارش ایرنا بر اثر حمله انتحاری بامداد یکشنبه در شهرستان سرباز حدود ۶۰ نفر کشته و زخمی شده‌اند.
ترور انتحاری در یک همایش






بنابر خبرهای منتشرشده محل ترور منطقه "پیشین" حد فاصل شهرستانهای سرباز و چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است. "پیشین" در فاصله ۴۰ کیلومتری راسک، مرکز شهرستان سرباز قرار دارد. در این محل تجمعی از سران عشایر برپا بوده که خبرگزاری فارس آن را «همایش وحدت میان عشایر شیعی و سنی» خوانده است. قریب به اتفاق جمعیت منطقه‌ی شهرستان سرباز سنی‌مذهب هستند.



ترور، به صورت انتحاری بوده است. در تبلیغات حکومتی در رسانه‌های دولتی ترور را به انگلیس و نیز آمریکا نسبت می‌دهند.



محمد مرزیه، دادستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد چگونگی حادثه گفته است، نمایشگاهی از دستاوردهای محلی برای بازدید عموم برپا شده بود و یك نفر كه از قبل به خود بمب وصل كرده بود وارد نمایشگاه شد و این عملیات تروریستی را انجام داد.

خبرگزاری ایرنا نوشته است: «گفته می‌شود در نشست سران قبایل و طوایف در پیشین بلوچستان فردی با بستن مواد منفجره به خود اقدام به انفجار آن در این همایش کرده است.»



در تلویزیون انگلیسی زبان پرس تی وی، که وابسته به دولت ایران است، ترور به گروه سنی مذهب "جندالله" نسبت داده شده است. محمد مرزیه، دادستان زاهدان نیز تروریست انتحاری را وابسته به جندالله دانسته است. این گروه بلوچ مسلحانه علیه دولت ایران می‌جنگد و تا کنون دهها سرباز و افسران ایرانی را کشته است. اعضا و هواداران دستگیرشده‌ی آن را دولت ایران به اعدام محکوم می‌کند. اعدام آنان برای مرعوب کردن صورت می‌گیرد. پیامد اعدام‌ها تا کنون واکنش خشونت‌آمیز "جندالله" بوده است.



هدف اصلی ترور گروهی از فرماندهان ارشد سپاه بوده است. از کسانی که کشته‌شده‌اند، در خبرگزاری‌های ایران نخست از سردار نورعلی شوشتری، جانشین فرمانده زمینی سپاه و سردار رجب‌علی محمدزاده فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان نام بردند. فرمانده سپاه ایرانشهر و فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمومنین نیز جزو کشته‌شدگان‌اند. معون استانداری سیستان و بلوچستان، تعداد کشته‌ها را ۲۹ تن و تعداد زخمی‌ها را ۲۸ تن اعلام کرده است.



علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته است که مجلس هیئتی را برای بررسی حادثه تروریستی به سیستان و بلوچستان می‌فرستد. بروجردی گفته است که «این حادثه تروریستی به دلیل ارتباط نزدیک سپاه با توده مردم منطقه برای تامین امنیت بوده است.»



در سیستان و بلوچستان مجموعه‌ای از عوامل باعث بروز ناامنی و درگیری‌های مداوم شده است. مسائل قومی و مذهبی و دامن زدن به آنها از طرف دولت مذهبی ایران، فقر و محرومیت شدید منطقه، قاچاق مواد مخدر و تأثیرگیری از ناآرامی‌های افغانستان و پاکستان از عوامل عمده‌ی ناامنی در سیستان و بلوچستان هستند. در این درگیری‌ها نیروهای نظامی ایران تا کنون تلفات بسیاری داده‌اند.


كارخانه چای سازی گلستان در لاهیجان در آتش سوخت

شبكه خبر: كارخانه چای سازی گلستان كه در ورودی شهر لاهیجان قرار دارد ساعت 45 / 18 دقیقه دیروز آتش گرفت .




شدت و سرعت آتش به حدی بود كه چای خشك موجود در كارخانه و تجهیزات آن درآتش سوخت .



این آتش سوزی پس از 5 ساعت تلاش ماموران آتش نشانی شهرستان لاهیجان، سیاهكل، آستانه اشرفیه،لنگرود، املش، لشت نشات، رودبنه، رودسر و كیاشهر مهار شد.



نبی زاده جانشین آتش نشانی لاهیجان گفت : علت آتش سوزی و میزان خسارتهای وارد شده در دست بررسی است .

یکشنبه، 26 مهر ماه


زندگی عاشقانه و همسویی سياسی فرهنگی موسوی و رهنورد، كانون حمله بنگاه‌های شايعه‌پراكنی


پس از انتشار اخبار خانوادگی در باره یکی از همکاران دولت دهم که در چند روز گذشته توجه زیادی را در رسانه‌های داخلی و خارجی، به خود جلب کرده، تعدادی از رسانه‌های وابسته به دولت با شتابزدگی زیاد دست به انتشار شایعات سیاسی‌ خانوادگی در باره زهرا رهنورد و میرحسین موسوی زدند.








یکی از افراد نزدیک به میرحسین موسوی در این باره می‌گوید‌: "همسویی و مشایعت شتابزده برخی از رسانه‌های وابسته به مراجع رسمی در انتشار شایعات سراسر كذب و نازل از جنس سیاسی‌ خانوادگی جالب توجه به نظر می‌رسد. ادعاهای روزنامه الجزیره كه شباهت زیادی به نشریات مبتذل و زرد دارد و این روزها تبدیل به بنگاه دروغ پراكنی و شایعه پردازی شده، پدیده تازه ای نیست، اما انتشار اخباری مبنی بر طلاق مهندس موسوی و دكتر رهنورد و منازعات ادعایی بین آنها كه از قضا برای برخی خبرگزاری های رسمی وابسته به دولت سو‍‍ژه جالبی بوده و با ذوق زدگی و دست پاچگی مبادرت به انتشار آن کرده‌اند ابهامات و تردیدهای جدی را در باره مدیریت این رسانه ها بوجود می آورد."



وی در ادامه اظهار داشت: "دلائل همسویی خبرگزاری دولتی ایرنا با برخی بنگاه های خبری كه حمایت بی شائبه و خوش خدمتی آنها نسبت به اسرائیل و استكبار برکسی پوشیده نیست، در این شرایط زمانی چه معنایی جز این دارد که برخی برای لكه داركردن رقیب و بلكه تاكتیك همسان سازی در بدیل یكی از مشاوران دولت از دروغ های شاخدار و سست بنیان، حتی به نقل از یكی از نامشروع ترین رسانه ها ابائی ندارند."



این فرد آگاه سپس گفت: "بازتولید شایعه های زرد سیاسی خانوادگی در حالی توسط رسانه های رسمی و دولتی انجام می شود که بسیاری از متعهدان به اخلاق سیاسی و رسانه ای در هفته های اخیر از گسترش فضای دروغ و تهمت و تشویش اذهان و شایعه پردازی اظهار نگرانی کرده و همه افراد و گروهها را از آن برحذر داشته اند. در چنین شرایطی انتظار می رفت رسانه هایی كه از بیت المال ارتزاق می كنند بیش از دیگران پایبندی خود را به ارزش ها و اصول اخلاقی نشان دهند."



خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا )به نقل از یک روزنامه چاپ عربستان(الجزیره) که ربطی به تلویزیون "الجزیره" قطر ندارد نوشته است: "اختلافات بین "محمود احمدی نژاد" رییس جمهورایران و "میر حسین موسوی"رقیب سرسخت وی در انتخابات دهم اکنون به حدی زندگی خانوادگی موسوی را تحت تاثیر قرار داده که همسر وی حاضر نشده زندگی کردن در کنار موسوی را حتی برای لحظه ای ادامه دهد."!



شایعه های مربوط به اختلافات خانوادگی مهندس موسوی در حالی منتشر شده، که در چند ماهه اخیر بویژه در اوج فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری دهم حمایت و همسویی سیاسی و فرهنگی مهندس موسوی و دكتر رهنورد مورد توجه اقشار مختلف جامعه بویژه زنان و جوانان قرار گرفته است. بسیاری از چهره های شناخته شده و نام آشنا نیز از سالهای دور تاکنون از آنها به عنوان یك زوج نمونهٴ مسلمان انقلابی یاد کرده اند که به عنوان یك مدل موفق از زندگی عاشقانه و مكتبی مطرح بوده و خواهد بود.



دکتر علی شریعتی یکی از این افراد است که سی و چند سال پپیش قبل از یکی از سخنرانی هایش در حسینیه ارشاد از مخاطبانش خواست تا از نمایشگاه نقاشی یک زوج جوان و موفق در راهروهای حسینیه ارشاد دیدن کنند. زوجی که شریعتی آینده آنها را درخشان توصیف کرد. آن زوج میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بودند.



برگرفته از: پایگاه اینترنتی کانون زنان ایرانی


چگونه می‌توان ادعای مبارزه با امریکا کرد و سران دانشجویان پیرو خط امام را در زندان نگاه داشت


روز گذشته میرحسین موسوی به همراه همسرش زهرا رهنورد در منزل محسن امین‌زاده حاضر شده و با خانم اصغر زاده، همسر وی، دیدار کردند.








به گزارش پایگاه خبری کلمه، در این دیدار نخست وزیر دوران امام به سابقۀ آشنایی خود با امین زاده اشاره کرد و گفت: "آشنایی ما از اوایل انقلاب است و ایشان در آن زمان تقریباً در تمام سفر های خارجی مهمی که رفتم همراه ما بود و از نظراتش استفاده می کردیم." وی امین زاده را فردی اهل مطالعه و فکر، قوی و پر کار تعریف کرد و بازداشت و نگه داشتن افرادی نظیر او را برای کشور و نظام خسارت بزرگی دانست.



مهندس موسوی با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: "چگونه می توان ادعای مبارزه با امریکا کرد و در عین حال سران دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نظیر میردامادی و امین زاده را در زندان نگاه داشت، پیام این کار چیست؟"



وی در پاسخ به اظهارات همسر امین زاده در مورد بازداشت او، بازرسی منزل، دوران طولانی نگهداری وی در سلول انفرادی و سختی هایی که در این مدت تحمل کرده اند گفت: "جای تاسف است که این حوادث روی داده است. یک تحول مهمی در کشور اتفاق افتاده و مردم بدنبال حقوقشان هستند. نباید بیخود آنها را متهم و با آنها برخورد کرد. مردم اغتشاش گر نیستند. خواسته هایی دارند. طبیعی است اگر به این خواسته ها تن داده نشود این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت."



موسوی در پایان تأکید کرد انحرافاتی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش آمده است که باید اصلاح شود. وی اظهار امیدواری کرد کلیه زندانیان سیاسی بخصوص دکتر امین‌‌زاده هر چه زودتر آزادی خود را به دست آورند.


سنگاپور هم خليج فارس را حذف کرد

خبرگزاری فارس: در نقشهها و كرات جغرافيايياي كه جديداً در كتابفروشيها و فروشگاه هاي لوازم التحرير سنگاپور عرضه مي شوند، نامي از خليج فارس بر روي نقشه جهان ديده نميشود. اين در حالي است كه در نقشههاي قديمي توزيع شده در سنگاپور نام خليج فارس وجود دارد.




نقشهها و كرات جغرافيايي ذكر شده كه همگي در سنگاپور توليد مي شوند، شامل تمام جزئيات از بخش هاي مختلف كره زمين هستند اما تنها نقطهاي كه اثري از نام آن وجود ندارد، خليج فارس است.







یکشنبه، 26 مهر ماه


یک دانشجوی دختر دیگر دانشگاه تهران خودکشی کرد



شب گذشته یکی از دانشجویان دختر ساکن خوابگاه دانشگاه تهران با پرتاب کردن خود از طبقه چهارم ساختمان اقدام به خودکشی کرد.



این اتفاق در ساختمان ۷۲ مجموعه ی خوابگاههای شهید چمران دانشگاه تهران رخ داد و وی بلافاصله پس از این اقدام به بیمارستان منتقل شد.



نام این دانشجوی دختر کرد، سندس محمدی بوده و وی دانشجوی سال اول کارشناسی رشته ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران می باشد.



گفتنی است این چندمین مورد اقدام به خودکشی در میان دانشجویان دانشگاه تهران است. پیش از این حادثه در ایام امتحانات پایان ترم اول دانشجویان نیز، دانشجوی دیگری بنام نبی الله پیرمحمدی، و از همین دانشکده بدلیل فشارهای کمیته انضباطی از طبقه چهارم خوابگاه کوی دانشگاه خود را به پائین پرتاب کرد و این حادثه منجر به اعتراض و تجمع دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران شد.



طی سال گذشته نیز خودکشی دانشجویان بارها در دانشگاه های مختلف کشور از جمله شهید بهشتی، سیستان و بلوچستان، شیراز و … اتفاق افتاد، اما مسئولین بدون توجه به مشکلات دانشجویان تنها تلاش کردند تا مانع از پخش اخبار خودکشی دانشجویان شوند