وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

گزارش کامل حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات : پرتاب کفش به سوی کروبی ،تکنیک های فتوشاپی خبرگزاری سپاهی فارس!

حضورمهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات فضای نمایشگاه مطبوعات را تغییر داد.

به گزارش کلمه به نقل از سایت «پارلمان نیوز»، دبیرکل حزب اعتمادملی در میان تشویق هوادارانش و بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی مطبوعات و خبرگزاریها هماکنون وارد نمایشگاه مطبوعات شده است.

گزارشهای رسیده حاکی از آن است با ورود کروبی به نمایشگاهها صدها نفر از بازدیدکنندگان با تجمع مقابل غرفه خبرگزاری فارس شعار مرگ بر دیکتاتور و بسیجی واقعی همت بود و باکری را سر میدهند.

گزارش دیگری حاکی از آن است که حامیان احمدینژاد بعد از دقایقی مقاومت مردم موفق شدند خود را به مهدی کروبی برسانند و به او حملهور شدند، به گزارش شاهدان عینی بر اثر این حمله عمامه کروبی بر زمین افتاده و آنها قصد ضرب و شتم یار امام را داشتند.

بر اساس اطلاعات دریافتی به دنبال هتک حرمت کروبی، همراهان کروبی وی را به خارج از نمایشگاه هدایت کردند تا اغتشاشگران به سوءاستفاده از جنش سبز و حضور کروبی برای ادامه جوسازیهای خود علیه این حرکت موفق نشوند.

همچنین در این رابطه خبرگزاری تندروی فارس اقدام به انتشار عکسی در صفحه نخست سایت خود کرد که پرتاب کفشی به سمت کروبی را نشان می داد اما شاهدان عینی اعلام کردند چنین موردی اصلا پیش نیامد و این خبرگزاری با تکنیک های فتوشاپی اقدام به جعل خبر کرده است.

در این رابطه جمعی از حامیان جنبش سبز با حضور در غرفه این خبرگزاری شدیدا نسبت به این اقدام غیر اخلاقی واکنش نشان دادند.

زنده نگه داشتن نام " ندا آقا سلطان " در یزد



جوانان آزاده یزدی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ندا آقا سلطان اقدام به نوشتن نام وی بر روی اکثر تابلوهای ایستگاههای اتوبوس و راهنمایی ،رانندگی در سطح شهر نموده اند .مزدوران حکومت عملا در مقابله با این نوع شعارنویسی خلع سلاح شده اند چرا که به دلیل میزان وسعت این شعارنویسی و هزینه زیادی که برای مقابله با آن نیازاست،اقدام جدی برای از بین بردن این تابلوها صورت نمی گیرد.این امر موجب شده است تا در تمام سطح شهر یزد با شعارهایی که به پاس احترام شهدای راه آزادی نوشته شده مواجه شویم.

هشدار به مردم آبادان ,اهواز و بوشهر!:ارسال پارازیت ماهواره ای از سوی سپاه پاسداران

حاکمیت بر آمده از عمق کودتا و جنایت از عرصه خبر و جریان آزاد خبری بشدت واهمه دارد .رژیم که در ماههای بعد از انتخابات دچار فقدان مشروعیت گسترده از سوی مردم شده است بدلیل آنچه که بی لیاقتی حاکمان وقت نامیده میشود, جرات و توان سرکوب گسترده را بشدت از دست داده است. بهمین دلیل تنها راه ممکن را برای مهار بحران بستن راههای ارسال خبر میداند . قفل و زنجیر زدن بر مطبوعات منتقد در ماههای اخیر برای ایجاد محدودیت بر عرصه خبر رسانی در همین راستا بود اینک دشمنان ملت ایران برای رسیدن به اهداف شوم پشت پرده خود از هیچگونه کرنش و نوکرصفتی فروگذار نیستند و در راستای اثبات نوکر صفتی خویش همین بس که اخیرا با تهیه دستگاههای ارسال پارازیت ماهواره بر ای ایجاد اخلال در برنامه های تلویزیونی دریافت از ماهواره اقدام به نصب این دستگاهها در شهرهای آبادان اهواز و بوشهر نموده اند . چنانچه قبلا نیز در مورد نصب چنین دستگاههایی در پایتخت برای سلامتی شهروندان هشدار داده شده بود اما بنظر میرسد حاکمیت سرکوب برای رسیدن به هدفهای شوم خود حاضر است حتی به بهای سلامتی شهروندان خود دست به هر اقدامی بزند . همین حاکمیت که خیابانهای تهران و شهرستانها رادر حوادث اعتراضی بعد از کودتای 22 خرداد با مرزهای شلمچه اشتباه گرفت و با به گلوله بستن مخالفان چهره 30 ساله خود را از پرده برون ریخت .امروز با نصب همین دستگاهها بزعم خام اندیشی حاکمان میتواند مانعی در خبر و خبر رسانی ایجاد کند .

ضرب و شتم و مصدوم شدن کروبی در نمایشگاه مطبوعات+عکس

اریخ خبر: آدینه 1 آبان 1388 - کدخبر: 52808


ایران ب ب ب

دیدار کروبی از نمایشگاه مطبوعات ، با حمله "برخی افراد"به وی و ضرب و شتم او ناتمام ماند.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، همزمان با ورود کروبی به نمایشگاه ، اکثر حاضران در مصلای تهران به سمت درب ورودی حرکت کردند و لحظاتی بعد ، هواداران و مخالفان کروبی شعارهایی علیه همدیگر سر دادند.

در این بین ، عده ای نیز به سمت کروبی حمله و با پرتاب اشیائی ، او را مصدوم کردند به طوری که پیشانی کروبی زخم سطحی برداشت.
مهاجمان همچنین عمامه او را از سرش به زیر انداختند و با شعارهایی مانند "دروغگو برو بیرون" و " مرگ بر منافق" به حملات خود ادامه دادند به گونه ای که یکی از محافظان کروبی سلاح کمری اش را از غلاف بیرون کشید.

در این میان حامیان کروبی نیز با شعارهایی مانند "درود بر كروبي"، "كروبي زنده باد موسوي پاينده باد"، "يا حسين ميرحسين" ،""بسیجی واقعی همت بود و باکری" به حمایت از این چهره سیاسی پرداختند و دو طرف برای دقایقی به سر دادن شعارهای تند علیه یکدیگر پرداختند.

پس از این که صدای شعارهای حامیان کروبی کل فضای نمایشگاه را فرا گرفت ، خبرگزاری دولتی برنا ، در اقدامی عجیب ، اقدام به پخش موسیقی تکنو با صدای بسیار بلند کرد به طوری که بعد از این ماجرا ، عده ای از جوانان حاضر در نمایشگاه با مراجعه به غرفه برنا ، درخواست سی دی آن آهنگ را می کردند!

حامیان کروبی سپس در محوطه باز مصلی نیز تجمعی را شکل دادند و شعارهایی در حمایت از اصلاحات سر دادند.این تجمع بدون درگیری به پایان رسید.

فراخوان اجتماع سبزها=کروبی در نمایشگاه گفت فردا و پس فردا موسوی و خاتمی به نمایشگاه خواهند آمد.


پرتاب کفش به سمت کروبی در نمایشگاه مطبوعات
سیاست > چهره ها - خبرنگار خبرآنلاین از تداوم ناآرامی در نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

بنا به این گزارش به دنبال پرتاب یک لنگه دمپایی به سمت کروبی فضای نمایشگاه متشنج تر شد و غرفه روابط عمومی نمایشگاه دچار خسارت جدی شد.

از شعارهایی که لحظاتی پیش توسط حامیان کروبی سرداده شد به " بسیجی واقعی نور علی شوشتری" می توان اشاره کرد.

کروبی در نمایشگاه گفت فردا و پس فردا موسوی و خاتمی به نمایشگاه خواهند آمد.

آخرین خبر از حاشیههای نمایشگاه مطبوعات
سیاست > احزاب و تشکل ها - به گزارش خبرآنلاین مسئولین نمایشگاه برای آنکه بتوانند فضا را آرام سازند اقدام به انتقال مهدی کروبی به غرفه روابط عمومی نمایشگاه کردند که تراکم جمعیت موافقان و مخالفان روبی باعث شد این غرفه به هم ریخته و و دیواره هایش تخریب شود.

جمعیتی که در نمایشگاه حضور داشتند شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر دیکتاتور سر می دادند.

به هنگام بالا گرفتن شعارها در نمایشگاه خبرگزاری برنا اقدام به بلند کردن صدای بلندگوهای خود کرده و سرودی را با صدای بسیار بلند پخش کرد.

حمله به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات و انداختن عمامه از سر وی


ادوارنیوز: تعدادی از نیروهای لباس شخصی در جریان بازدید مهدی کروبی یکی از رهبران جنبش اعتراضی مردم ایران از نمایشگاه مطبوعات با در دست داشتن چماق و درحالی که اقدام به فحاشی میکردند به وی حمله کردند.

به گزارش خبرنگار ادوارنیوز، شیخ مهدی کروبی که مقارن ظهر امروز جهت بازدید از نمایشگاه مطبوعات در محل این نمایشگاه حضور یافته بود پس از بازدید از چند غرفه حدود ساعت 15 با هجوم تعدادی از لباس شخصیها مواجه شد که با در دست داشتن چماق و توهین به او به وی حمله کردند و در اقدامی هتاکانه عمامه وی را از سرش انداختند.

بنا به این گزارش گروههایی از مردم که در نمایشگاه مطبوعات حاضر بودند نیز در واکنش به این اقدام با سر دادن شعارهای در حمایت از مهدی کروبی و میرحسین موسوی حمایت خود را از آنان اعلام کردند.

کروبی وارد نمایشگاه مطبوعات شد/مخالفان به کروبی حمله‌ور شدند


پارلمان‌نیوز: لحظاتی پیش مهدی کروبی وارد نمایشگاه مطبوعات شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلمان‌نیوز»، دبیرکل حزب اعتمادملی در میان تشویق هوادارانش و بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها هم‌اکنون وارد نمایشگاه مطبوعات شده است.
گزارش‌های رسیده حاکی از آن است با ورود کروبی به نمایشگاه‌ صدها نفر از بازدیدکنندگان با تجمع مقابل غرفه خبرگزاری فارس شعار مرگ بر دیکتاتور و بسیجی واقعی همت بود و باکری را سر می‌دهند.
گزارش دیگری حاکی از آن است که حامیان احمدی‌نژاد بعد از دقایقی مقاومت مردم موفق شدند خود را به مهدی کروبی برسانند و به او حمله‌ور شدند، به گزارش شاهدان عینی بر اثر این حمله عمامه کروبی را بر زمین افتاده و  قصد ضرب و شتم یار امام را دارند.
بر اساس اطلاعات دریافتی به دنبال هتک حرمت کروبی، همراهان کروبی وی را به خارج از نمایشگاه هدایت کردند تا اغتشاشگران به سوءاستفاده از جنش سبز و حضور کروبی برای ادامه جوسازی‌های خود علیه این حرکت موفق نشوند.

كنترل دانشگاه آزاد شاهرود توسط حراست و پليس


كنترل دانشگاه آزاد شاهرود توسط حراست و پليس

با گذشت چند هفته از ماجرای تیراندازی در دانشگاه آزاد شاهرود, حراست دانشگاه به شدت ورود وخروج افراد از دانشگاه را كنترل مي كند و با موتور سیکلت در اطراف دانشگاه گشت میزند همچنين پلیس نیز مراقبت خود را افزايش داده وگشت خود را زياد كرده است که این موضوع باعث خشم وانزجار دانشجويان گرديده است