وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

آماده باش نیروهای بسیج برای مقابله با راهپیمایی سیزده آبان

مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش فرماندهان پایگاههای بسیج آموزش و پرورش را فراخوانده و دستورات لازم را برای مقابله با راهپیمایی دانش آموزان به آنان داده است . بر اساس خبرهای دریافتی از جلسه محرمانه فرماندهان بسیج وزارت آموزش و پرورش ، قرار است نیروهای بسیجی در قالب گروههای 50 نفره در میان دانش آموزان پخش شوند تا هر گونه رفتار و شعار آنان را کنترل نمایند . خبرهای تکمیلی از جلسه محرمانه فرماندهان بسیج وزارت آموزش و پرورش حاکی است که ظاهرا نیروی انتظامی حاضر به برخورد با دانش آموزان در روز 13 آبان نبوده و مسئولان نیروی انتظامی گفته اند که غالب فرزندان نیروهای انتظامی در میان دانش آموزان معترض هستند . به همین دلیل وظیفه مهار و کنترل دانش آموزان را به بسیج وزارت آموزش و پرورش داده اند .

عکس های ميترا حجار ممنوع التصوير شد‏

با اينکه رفع توقيف «بهرنگ ارغوان»، احتمال اکران «سنتوري» مهرجويي و بازگشت «گلشيفته فراهاني» مطلع گزارشهاي سينمايي روز است در تازهترين رشته سوگنامهها «ميترا حجار» ممنوعالتصوير اعلام شد.

يک منبع آگاه در معاونت سينمايي با تاييد اين خبر به تهرانامروز گفت: «حراست وزارت ارشاد ممنوعالتصويري «ميترا حجار» را اعلام کرده است. البته بايد توجه داشت ممنوعالتصويري اين هنرمندان به صورت شفاهي اعلام ميشود و تهيهکننده نيز بايد شفاها از اين موضوع مطلع ميشد که نبايد با اين بازيگر قرارداد ببندد.»ایران ب ب ب

راديو اينترنتي فرداي آزاد



راديو اينترنتي صداي آزاد ايران شروع به كار كرد
هر روز از ساعت 14 تا 00:00 بامداد
هر يك ساعت به 30 دقيقه برنامه
براي شنيدن ميتوانيد به آدرس هاي زيد مراجعه نماييد:
http://www.1000mikes.com/audio/1000mikes.m3u?channelId=17127