وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ شهریور ۲۹, یکشنبه

معجزه صدا و سیمای کودتا: محسن رضایی در راه پیمایی مشهد و چند دقیقه بعد در نماز جمعه تهران

واقعا دارم تعجب میکنم صدا و سیمایی که انقدر میتونه معجزه کنه چرا بعد از سه ماه نتونسته فکری به حال عدم مشروعیت نظام پیش مردم بکنه؟


دیروز داشتم رسانه کودتا رو نگاه میکردم . راهپیمایی مشهد رو نشون میداد و محسن رضایی رو توی اون راه پیمایی دیدم و با خودم گفتم شاید رفته مشهد تو نماز جمعه ا.خ شرکت نکنه ولی دقیقا چند لحظه بعد با کمال تعجب ایشون رو توی نماز جمعه تهران دیدم و از چند چیز مطمئن شدم.

1.صدا و سیما به جز تخریب معچزه هم بلده.

2.من اشتباه نکردم ،محسن رضایی همون خری که بوده هست

و3.مثل .... از مردم ترسیدن که...................................

هیچ نظری موجود نیست: