وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲, پنجشنبه

بیانیه محسن مخملباف در رابطه با سفر احمدی نژاد


محسن مخملباف همزمان با سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک بیانیه ای را منتشر نموده است. در این بیانیه آمده است: «من به عنوان کسی که از نزدیک با دست اندرکاران جنبش سبز در تماسم و از دیدگاه های آنان به طور دقیق اطلاع دارم مسئول شده ام به دنیا و به ویژه آمریکا اعلام کنم که جنبش سبز ایران بمب اتمی نمی خواهد.»






متن کامل ایین بیانیه که در سایت شخصی این فیلمسار مطرح ایرانی منتشر شده ، به شرح زیر است:





شهروندان جهان!

من به عنوان کسی که از نزدیک با دست اندرکاران جنبش سبز در تماسم و از دیدگاه های آنان به طور دقیق اطلاع دارم مسئول شده ام به دنیا و به ویژه آمریکا اعلام کنم که جنبش سبز ایران بمب اتمی نمی خواهد، بلکه برای جهان صلح و برای ایران دمکراسی می خواهد. جنبش سبز ایران نگرانی های جامعه جهانی را درک می کند و خود نیز نگرانی های مشابهی دارد.





همین طور موظف شده ام که اطلاع دهم هر نوع توافق یا قراردادی که توسط دولت غیر مشروع کودتایی ایران امضا شود از طرف جنبش سبز که مورد حمایت اکثریت مردم ایران است فاقد اعتبار بوده و در آینده مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

محسن مخملباف

22 سپتامبر 2009


هیچ نظری موجود نیست: