وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

هواپیمای نظامی در رژه هوائی امروز سقوط کرد


تلویزیون جمهوری اسلامی در بخش خبری بعد از ظهر تائید کرد که امروز - سه شنبه 31 شهریور- یک هواپیمای نظامی در حال مانور در رژه هوائی که به مناسبت «هفته دفاع مقدس » در تهران برگزار می شود سقوط کرده است .چند لحظه پیش خبرگزاری ایرنا نیز این خبر را منتشر کرده بود که به دلایل نامعلوم این خبر را از خروجی خود حذف کرد .








بر اساس خبری که ایرنا منتشر کرده بود این هواپیمای نظامی در حال نمایش هوائی به علت نامعلوم در دهکده «علی آباد» در نزدیکی شهر کرج سقوط کرده است ولی از نوع هواپیما و تعداد قربانیان احتمالی ذکری در خبر نشده بود .



یگانهای هوائی سپاه پاسداران بخش عمده این نمایش هوائی را عهده دار بودند و اکثر هواپیماهای حاضر بعد از انقلاب از روسیه خریداری شده است .


هیچ نظری موجود نیست: