وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

پرتاب گاز اشک‌آور به تجمع مسالمت‌آميز دانشجويان دانشگاه آزاد، بازداشت يکی از دانشجويان در دفتر نهاد رهبری، بامدادخبر و جوان فردا


بامدادخبر: نيروهای بسيج با پرتاب گاز اشک آور به صحن دانشکده‌ی فنی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، به مقابله با تجمع مسالمت‌آميز بيش از دوهزار نفر از دانشجويان اين دانشگاه پرداخته‌اند.




به گزارش بامدادخبر، درحالی که از ظهر امروز بيش از دوهزار نفر از دانشجويان واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، همچون هفته‌های گذشته، در اعتراض به دولت کودتا و نيز برخوردهای صورت گرفته‌ی اخير با فعالان دانشجويی اين دانشگاه و ساير دانشگاههای کشور، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند، حدود صدنفر از نيروهای مجهز بسيجی که از صبح امروز به وسيله دو دستگاه اتوبوس به اين دانشگاه آورده شده بودند، با پرتاب گاز اشک‌آور و حمله به دانشجويان، اين تجمع مسالمت‌آميز را به درگيری کشاندند
بنا بر همين گزارش، هم‌اکنون يکی از دانشجويان، توسط نيروهای بسيجی دستگير و در دفتر نهاد نمايندگی رهبری در اين دانشگاه، زندانی شده است. دانشجويان همچنان در صحن دانشگاه و طبقات آن حضور دارند شعارهايی چون "مرگ بر ديکتاتور"، "دولت کودتا، استعفا استعفا"، "ياحسين ميرحسين"، "نصر من الله و فتح قريب" و... فضای دانشگاه را پر کرده است.




***



جوان فردا:

درگيری در دانشکده فنی تهران مرکز و حضور گارد ويژه



به گزارش خبرنگار "جوان فردا" ، دانشکده فنی تهران مرکز دانشکاه آزاد اسلامی امروز سه شنبه صحنه درگيری طرفداران جنبش سبز و بسيج دانشجويی بود.



يکی از دانشجويان طرفدار جنبش سبز، به خبرنگار " جوان فردا" گفت: "دانشجويان طرفدار مهندس موسوی و مهدی کروبی در اين دانشکده قرار گذاشته اند تا هر سه شنبه در دانشگاه تظاهرات کنند و تظاهرات امروز با جلوگيری اعضای بسيج دانشجويی دانشکده روبرو شد".



بر اساس اين گزارش، اعضای بسيج با استفاده از گاز اشک آور، قصد متفرق کردن دانشجويان معترض را داشته اند که موفق نشدند و سر انجام نيروهای گارد ويژه با تعطيلی دانشکده در بيرون از دانشکده مستقر شده اند.



بر اساس همين گزارش و طبق اعلام يکی از مسولين امنيتی، دانشگاه شريف هم ناآرام گزارش شده است



هیچ نظری موجود نیست: