وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

خبرهایی از اوین- افزایش مجدد فشارها بر کیوان صمیمی

در پی انتشار و بازتاب گسترده پیام مقاومت مهندس کیوان صمیمی، ایشان به شدت توسط بازجوها تحت فشار قرار گرفته اند.
به گزارش موج سبز آزادی، اکنون بیش از 2 هفته است که بازجویان تمام کتابهای سلول وی را جمع کرده و حتی کیهان، تنها ررزنامهای که به او داده میشد را هم دیگر نمیدهند، بدین ترتیب وی از داشتن هرگونه مطلبی برای مطالعه محروم است.
به تازگی بازجوی جدیدی با رفتارهای تند و ادبیات "لات"گونه به سراغ وی آمده که سعی داشته به او اتهام ارتباط با مجاهدین خلق بزند. اما صمیمی با لحنی محکم اجازه ادامه صحبت به وی نمیدهد و با همان ادبیات خود بازجو، او را متهم به شاگردی حسین شریعتمداری میکند. بازجو نیز از ادامه جدل کلامی با صمیمی انصراف میدهد.
مقاومت مهندس صمیمی و انتشار پیام او چنان بازجویان را عصبانی کرده که وی را به شدت تهدید کردهاند، اما صمیمی در پاسخ آنها گفته است:
ما گر ز سر بریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمیرقصیدیم
یادآور میشود چندی پیش پیام کوتاهی از کیوان صمیمی بدین شرح منتشر شده بود:
کوتاه از 209 اوین:
محکم و پر اراده بر سر آرمانهای پاکم جهاد میکنم، بیرونی و درونی؛ و البته رسول(ص) جهاد درونی را بزرگتر و مهمتر نامید. پس، بدرود بر "من" سلام بر "ما" ...
کیوان صمیمی

هیچ نظری موجود نیست: