وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

هيچ حكم اعدامي تاكنون براي اغتشاشگران صادر نشده است


تا به حال هيچ گونه حكم اشد مجازات براي اغتشاشگران در دوره انتخابات صادر نشده است و با توجه به جرائم اين افراد پرونده ها در دست پيگيري است.

معاون اول رئيس قوه قضائيه گفت: تا به حال هيچ حكمي مبني بر اشد مجازات براي اغتشاشگران صادر نشده است .
به گزارش هرانا به نقل از جهان نیوز، سيد ابراهيم رئيسي افزود: تا به حال هيچ گونه حكم اشد مجازات براي اغتشاشگران در دوره انتخابات صادر نشده است و با توجه به جرائم اين افراد پرونده ها در دست پيگيري است.
وي در ادامه افزود: نوع فعاليت همراه با جرائم صورت گرفته در زمان انتخابات در يك كميته سه نفره در دست پيگيري است و به زودي نتايج اعلام خواهد شد.در حال حاضر اين پرونده ها در دادگاه مربوطه جاري است و در آينده نزديك نيز به نتيجه خواهد رسيد.
رئيسي همچنين تصريح كرد: اين كميته سه نفره براي رسيدگي به پرونده ها ي زمان خاص انتخابات و نوع جرائمي كه منجر به آشوب در سطح شهر شد تشكيل شده است و اصلي ترين وظيفه آن رسيدگي عادلانه به پرونده ها ي مربوط به ايجاد آشوب اختلال گروهي در جامعه و توليد شايعات براي منحرف كردن ذهن مردم است.
وي در پايان گفت: در آينده اي نزديك احكام صادره به اطلاع عموم خواهد رسيد.
منبع خبر : 

هیچ نظری موجود نیست: