وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

مازیار بهرامی آزاد شد

يولداش: مازيار بهاري يكي از زندانیان سیاسی وقایع پس از انتخابات از زندان آزاد شد .

به گزارش هرانا به نقل ازايلنا ، از روابط عمومي دادسراي عمومي وانقلاب تهران دستور آزادي متهم ياد شده توسط بازپرس پرونده و تاييد دادستان تهران صادر شد .

اين گزارش افزود : متهم با توديع وثيقه به مبلغ 300 ميليون تومان شامگاه شنبه از ندامتگاه اوين آزادشد .

وي تير ماه گذشته به اتهام تبليغ عيله نظام و به نفع سازمان هاي مخالف از طريق ارسال گزارش هاي كذب درباره انتخابات از طريق رسانه هاي خارجي ، اخلال در نظم عمومي با شركت در تجمعات غير قانوني و نگهداري اسناد طبقه بندي شده بازداشت شده بود .

پيش از اين عباس جعفري دولت آبادي دادستان عمومي و انقلاب تهران در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي از آزادي يكي از متهمان حوادث پس از انتخابات خبر داده بود .

وي همچنين به تمامي قضات دادسراي انقلاب تهران تاكيد كرده است پرونده هاي مروبط به حوادث اخير به ويژه پرونده هاي متهمان زنداني در اسرع وقت رسيدگي و نسبت به تعيين تكليف آنها اقدام نمايند .

هیچ نظری موجود نیست: