وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

دهها نیروی انتظامی مامور حفاظت از دفتر مصباح یزدی شدند

دوشنبه شب، در شهر قم دفتر اصلی مصباح یزدی واقع در بلوار جمهوری اسلامی این شهر توسط شماری نیروی ویژه انتظامی محاصره شد. این نیروها بین 40 تا 50 نفر بودند.
دفتر مصباح یزدی در اواسط این بلوار قرار دارد و چنین صحنه ای را مردم قم برای اولین بار شاهد بودند.
هیچکس دلیل واقعی این محاصره را نمی داند اما مغاره داران محل مدعی شدند که مصباح یزدی ادعا کرده بود که می خواهند به دفترش حمله کرده و آن را تخریب کنند و بدنبال این ادعا نیروی انتظامی در بلوار جمهوری اسلامی و در اطراف دفتر وی مستقر شدند. این استقرار نیرو چند ساعت ادامه یافت و هر کس که دراین مدت از بلوار جمهوری اسلامی می گذشت تحت بازرسی بدنی قرار می گرفت و وسائلی که همراه داشت تفتیش می شد. حتی پس از پایان این حضور چشم گیر انتظامی، چند سرباز در مقابل دفتر مصباح مستقر ماندند و بقیه نیروهای به پایگاه خود بازگشتند.

هیچ نظری موجود نیست: