وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

خودداری همسراحمدی‌نژاد ازسخنرانی درجایگاه


" اعظم السادات فرهی " همسر  احمدی نژاد امروز (دوشنبه ) در اجلاس سازمان خواروبار و كشاورزی ملل متحد ( فائو) در رم ایتالیا شركت  خواهد كرد .
به گزارش عصر ایران ، خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی از این اجلاس  فرهی را " بانوی اول " ایران خطاب كرده و درباره حضور وی در این اجلاس می نویسد  :" بانوی اول ایران كه تا كنون كمتر در مجامع عمومی حاضر شده و سخنرانی داشته است ، قرار است در اجلاس فائو در رم كه درباره مبارزه با پدیده گرسنگی در جهان است حضور یابد  ".
بنا به گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا ( آنسا) ،  فرهی در اجلاس همسران سران جنبش عدم تعهد كه روز گذشته به ریاست " سوزان مبارك " همسر رییس جمهور مصر برگزار شد ، در جایگاه حضور نیافت و از صندلی خود درباره موضوع اجلاس سخنانی ایراد كرد.
همسر  احمدی نژاد در این نشست با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران الگویی برای مبارزه با گرسنگی  گفت : با توجه به آموزش های دینی و وجود ارزش های اسلامی در ایران ، امنیت غذایی تقریبا برای همه خانواده های ایرانی تصمین شده است .(!)
بنا به گزارش شبكه تلویزیونی " اسكای 24 " ایتالیا خانم فرهی در سخنان خود خواستار تعهد كشورهای جنبش عدم تعهد به رسیدگی به وضعیت گرسنگی كودكان فلسطینی در غزه شده است .

هیچ نظری موجود نیست: