وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

حمله ی نیروهای امنیتی به دانشگاه

یروهای امنیتی و لباس شخصی با هجوم به دانشگاه شیراز، دانشجویان را کتک زدند و تعدادی را مجروح کردند. به خوابگاه دختران نیز حمله کردند ...


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
چهارشنبه  ۱٣ آبان ۱٣٨٨ -  ۴ نوامبر ۲۰۰۹

اخبار روز: امروز دانشجویان دانشگاه شیراز همگام با سایر دانشگاه ها و مردم معترض به کودتای انتخاباتی در پردیس دانشگاه دست به تجمع اعتراضی زدند.
در این تجمع که از ساعت ۹ صبح اغاز شد بیش از ۲ هزار نفر از دانشجویان شرکت کردند و شعارهایی از قبیل مرگ بر دیکتاتور، یا حیسن میر حسین، درود بر کروبی، مرگ بر تو و... سر دادند.
از همان لحظات آغازین این تجمع، نیروهای امنیتی و لباس شخصی ها به وفور در صحن دانشگاه به چشم می خوردند و در چند مورد با دانشجویان به صورت جزئی درگیر شدند و از دانشجویان فیلم و عکس می گرفتند.. راس ساعت چهار در حالی که بر تعداد دانشجویان معترض افزوده می شد عوامل سرکوبگر بسیجی و نیروهای امنیتی به دانشگاه وارد شدند و با گاز اشک آور، باتوم و سلاح های سرد به سمت دانشجویان معترض حمله ور شدند و تعداد زیادی از دانشجویان را مجروح نمودند و همچنین تعدادی از دانشجویان را بازداشت نمودند که در این میان کاظم رضایی از فعالین سیاسی دانشجویی که تاکنون دو بار توسط اداره اطلاعات دستگیر و همچنین از دانشگاه شیراز اخراج شده است به شکل وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سپس وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.
نیروهای بسیجی همچنین به خوابگاه دختران یورش بردند.

هیچ نظری موجود نیست: