وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۳, شنبه

عبدالله مومنی به هشت سال زندان قطعی محکوم شد




كميته گزارشگران حقوق بشر- عبدالله مومنی ،سخنگوی ادوار تحکیم وحدت که به خاطر حوادث پس از انتخابات اکنون در زندان اوین به سر میبرد، به هشت سال حبس تعریزی محکوم شد.

همسر عبدالله مومنی ضمن اعلام این خبر گفت :«دو سال از این حبس مربوط به دادگاه و اتهام قبلی مومنی است که به خاطر اقدام علیه امنیت ملی محکوم و اکنون به او ابلاغ شده است.شش سال دیگر به خاطر شرکت وي در تجمعهای اعتراضی مردم در حوادث پس از انتخابات صادر شده است. این درحالی است که او در هیچ تجمعی حضور نداشته است.»

همسر مومني، میگوید :«وقتی خبر صدور این حکم ناعادلانه را برای عبداالله شنیدم به یکی از مسوولان دادستانی تهران گفتم ،من و فرزندانم رنج زیادی به خاطر شهادت همسرم کشیدهایم اما او پاسخ داد که ربطی به من ندارد .مگر تو به خاطر من شهید دادهای ؟»

همسر مومنی ادامه ميدهد:«گرچه این شخص با لحن تحقیرآمیزی این جمله را به من گفت .اما از طرفی درست میگوید من به خاطر وطن و دینم شهید دادهام و امروز هم نه فقط آمادهام که عبدالله در راه آرمانهایی که مهمترینش زندگی بهتر و سعادتمند برای جوانان مهین است ،فدا شود که آمادهام خودم و سه فرزندم نیز در راه اعتلا و بزرگی ایران شهید شویم و به همسر شهیدم بپیوندیم.»

هیچ نظری موجود نیست: