وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

فرمانده سپاه تهران: فرهاد رهبر خواستار ورود نیروی انتظامی به کوی دانشگاه شد


فضلی فرمانده سپاه استان تهران در سخنانی پیرامون حوادث پس از انتخابات با اشاره به حمله نیروهای لباس شخصی به دانشجویان کوی دانشگاه تهران مدعی شد که فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران خواستار ورود نیروی انتظامی به کوی شده است.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر فضلی در سخنان خود همچنین مدعی شده است که افرادی که به کوی دانشگاه تهران حمله کردند نه بسیجی بوده‌اند و نه سپاهی.

فضلی گفته است:  "وقتی که وارد مرکز کنترل ترافیک شدیم مانیتور بزرگ مرکز محل ورود کوی دانشگاه را نشان می‌داد. من دیدم که افرادی با موتور نیروی انتظامی در حال ورود به کوی هستند. بعضی‌ها نیز از درون کوی به سمت آنها سنگ پرتاب می‌کنند. بعضی‌ها نیز با لباس شخصی در حال بالا رفتن از میله‌های کوی دانشگاه و ورود به آنجا هستند که البته بر روی زبان‌هایشان نیز کلمه «یا زهرا» فریاد زده می‌شد. در همین حال سنگفرش خیابان کوی دانشگاه پر از تکه‌های آجر و کلوخ، همچنین شیشه فراوان بود.

دیدم یک کامیون حمل زباله نیز آتش زده شده است. از سردار زارعی پرسیدم موتورسواران نیروی انتظامی چرا وارد کوی دانشگاه می‌شوند؟ مگر در حادثه ۱۸ تیر ندیدید چه فتنه‌ای به‌پا شد که سردار زارعی به من گفت: آقای (فرهاد) رهبر(رییس دانشگاه تهران) از من تقاضا کرده که به کمک آنها برویم. در همان زمان نیز خبر رسید به ساختمان سبحان حمله شده و لباس‌شخصی‌ها نیز آن حادثه عظیم را در کوی دانشگاه ایجاد کردند که خون به دل رهبر انقلاب کرد و مقام معظم رهبری فرمان پیگیری داد."

فضلی در سخنان خود مشخص نکرده است که به چه دلیل نیروی سپاه و انتظامی توانایی برخورد با افراد لباس شخصی حمله کننده به دانشجویان را ندارند.

فرمانده سپاه استان تهران در حالی مدعی شده است که افراد لباس شخصی حمله کننده به دانشجویان افرادی ناشناخته هستند که بنابر اظهارات دانشجویان دانشگاه کوی تهران، افراد لباس شخصی با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی وارد دانشگاه تهران شده اند.

فضلی همچنین در مورد بازداشت دانشجویان کوی دانشگاه در شب 25 خرداد و انتقال آنان به ساختمان وزارت کشور و ضرب وشتم آنان در آنجا توضیحی نداده است.

هیچ نظری موجود نیست: