وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

۲ روز تجمع عظیم دانشجویان باهنر کرمان

دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان در ۲ روز پیاپی تجمع اعتراضی گسترده ای برگزار کردند.


به گزارش خبرنامه امیرکبیر در روز ۱۶ آذرماه دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در حالی همراه با دانشجویان سراسر کشور تجمع اعتراضی برگزار کردند، که نیروهای بسیج و حراست تمام تلاش خود را برای متفرق کردن دانشجویان به کار بستند. شنیده‌ها حاکی از این است که بیش از 10 نفر از دانشجویان پس از ضرب و شتم شدید به دفتر حراست دانشگاه منتقل ‌شد‌ند.

در روز ۱۶ آذر ورود و خروج دانشجویان این دانشگاه نیز به شدت تحت کنترل ماموران حراست بوده است. به نحوی که دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه (با کارت‌های سوراخ شده) اجازه ورود به دانشگاه را پیدا نکردند. حراست دانشگاه کرمان حتی نرده‌ها و دیوارهای اطراف دانشگاه را نیز به شدت تحت نظر داشت.

با این حال دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان در روز دانشجو تجمعی باشکوه ترتیب دادند. دانشجویان در تجمع خود شعارهایی همچون «دانشجوی زندانی آزاد باید گردد»، «الله اکبر»، «یاحسین میرحسین» و «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند.

در لینک زیر فیلم مربوط به تجمع روز دانشجو در دانشگاه باهنر کرمان را می‌توانید مشاهده کنید:
http://www.youtube.com/watch?v=Ejb7ftaZVN4

یک روز پس از تجمع روز دانشجو در دانشگاه باهنر کرمان، این دانشگاه همزمان با حضور صفارهرندی مجدداً صحنه تظاهرات گسترده دانشجویان بود.

در روز ۱۷ آذر دانشجویان دانشگاه شهید باهنر به شدت به حضور صفار هرندی در این دانشگاه اعتراض کردند.

با ورود صفارهرندی به تالار وحدت دانشگاه، دانشجویان اعتراض خود را با سر دادن شعارهایی همچون «صفار برو گمشو»، «برادر رفتگر محمود ور دار ببر»، «الله اکبر»، «یاحسین میرحسین»، «دانشجوی سهمیه همینه» و ... نشان دادند.

فیلم اعتراض دانشجویان دانشگاه باهنر کرمان به صفارهرندی را در لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید:
http://www.youtube.com/watch?v=koypIhAkZVY

۲ روز تجمع گسترده اینچینی در دانشگاه باهنر کرمان بی سابقه بوده است.



هیچ نظری موجود نیست: