وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

خبرفوری:نیروهای انتظامی وارد دانشگاه شده اند و ارتباط اینترنت در درون دانشگاه قطع شده است


تجمع بزرگ امروز استادان و دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تهران

ساعت 14 بوقت ايران تجمع بزرگ و با شکوه اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران با حضور جمع کثیری از هواداران جنبش سبز در دانشکده فنی تهران در حال انجام است. هدف از این تجمع که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار می شود ،اعتراض به ورود پی در پی نیروهای نظامی و شبه نظامی غیر مسئول و غیر دانشجو به محیط دانشگاه و هتک حرمت دانشگاه از 18 تیر 78 تا 17 آذر 88، عنوان شده است. هم اکنون ارتباط اینترنت در درون دانشگاه قطع شده است.

آخرين گزارش دريافتی حاکی از آن است که تعداد شرکت کنندگان در تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران بسیار زیاد است به نحوی که سالن اجتماعات دانشکده فنی و همچنین محوطه دانشکده کاملا مملو از جمعیت و فاقد جای خالی برای ورود افراد بیشتر است. نیروهای انتظامی نیز وارد دانشگاه شده اند اما جو حاکم تا کنون آرام و به دور از خشونت بوده است
بيست و سوم آذر ۱۳۸۸
پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست: