وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

درگیری در چهار راه مصدق، آریا شهر و میدان هفت تیر(رضاییها


درگیری در چهار راه مصدق، آریا شهر و میدان هفت تیر(رضاییها
ساعت:۱۱:۰۹- به گزارش رسیده از تهران در چهار راه مصدق درگیری بین مردم و مزدوران با گاز اشک آور و... جریان دارد. حدود ۲-۳ هزار نفر در اینجا شعار میدهند و درگیر هستند. شعار مرگ بر دیکتاتور است.
همچنین میدان هفت تیر را رژیم بطور کامل بسته است هیچ نوع ورود و خروجی به آن امکانپذیر نیست. از حضور مردم در میدان انقلاب و هفت تیر جلوگیری می شود، جمیعت زیادی در خیابان های منتهی به انقلاب در حرکت است
از آریا شهر نیز خبر رسیده که نیروهای انتظامی در آریا شهر بسوی مردم شلیک کردند. به گزارش خبرنگار جرس، پیش از ظهر امروز نیروهای انتظامی با حمله به مردم تجمع کننده در آریا شهر، بسوی آنان شلیک کردند. بعد از تیراندازی بسوی مردم، تجمع کنندگان شعار می دادند " خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله ". خبرنگار ما می افزاید جمعیت زیادی در آریا شهر تجمع کرده اند و نیروهای انتظامی برای متفرق کردن آنها بسوی جمعیت شلیک می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: