وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

درگيري بين مردم و نيروهاي سركوبگر نظام در پل كريمخان

در ساعت 1730 زير پل كريم خان به سمت هفت تير بين نيروهاي امنيتي و مردم درگيري آغاز شد ,نيروهاي امنيتي شروع به ضرب و شتم مردم كه قصد داشتند به صورت سازمان يافته به سمت هفت تير حركت كنند حمله كردند, فوج ماموران و لباس شخصي ها از هر طرف به سمت پل كريمخان در حركت بوده و لباس شخصيها با چوب و چماق سوار بر موتور سيكلت به همان سمت حركت كردند.
يادآوري مي شود نظام از صبح خيابان وليعصر تا ميدان رضاييها را هر دو متر به دومتر نيروهاي سركوبگر كاشته و جو را بسيار امنيتي كرده بود.
از ساعت حدود 14 مامورين انتظامي اطراف ميدان هفت تير مستقر شدند, به ناگاه از ساعت حدود 15.50 دقيقه مامورين ضد شورش و موتور سوارهاي ضد شورش و هجوم مامورين امنيتي توجه همه را جلب کرد , تجمع بيش از دو نفر ممنوع بوده و نيروهاي سركوبگر اجازه اين تجمع را نميدادند. براي ايجاد رعب و وحشت خودروهاي ون در گوشه وكنار ميدان مستقر كرده بودند تا در صورت دستگيري افراد را به آنها منتقل و از آنجا به بازداشتگاه ببرند.
هر 15 دقيقه موتوبر سوارها با مانور در خيابان عرض اندام مي کردند.

هیچ نظری موجود نیست: