وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

تعهد كتبي ازوالدين براي جلوگيري ازشركت دانش آموزان دربرنامه هاي 13 آبان

سازمان آموزش و پرورش استان کردستان مدیران مدارس را موظف به اخذ تعهد کتبی از والدین برای جلوگیری از شرکت دانش آموزان در برنامه های 13 آبان کرد.
در این برنامه مدیران مدارس به بهانه جلسه انجمن اولیا و مربیان والدین دانش آموزان را به مدارس کشانده و با تهدید بر اخراج فرزندشان , آنان را وادار به دادن تعهد کتبی می کنند تا فرزندشان از شرکت در برنامه های غیر دولتی ویژه 13 آبان ماه خوداری کنند.
مدیران مدارس با کمک معلمان پرورشی مدارس در روزهای اخیر اقدام به شناسایی دانش آموزان فعال مدنی و سیاسی که از آنان به عنوان دانش آموزان دردسر ساز نام می برند نموده تا والدین آنها را به صورت جداگانه و به بهانه گفتگو در مورد وضعیت تحصیلی فرزندشان به مدرسه احضار کنند..
در قالب این طرح حتی به والدین اجازه داده می شود در صورت احساس نیاز روز 13 آبان و یا روزهایی را که از سوی مدرسه اعلام می شود فرزندان خود را در منزل نگه داشته و به آنان اجازه خروج از منزل به بهانه شرکت در کلاس درس یا راهپیمایی دولتی 13 آبان را ندهند.
به والدین یادآوری شده که این غیبتها هیچ تاثیری در نمره انضباط فرزندشان نخواهد داشت.
از سوی دیگر مسولان مدارس از هم اکنون اقدام به تشکیل گروههای ویژه کنترل دانش آموزان در راهپیمایی دولتی 13 آبان برای جلوگیری از فرار دانش آموزان و یا هرگونه اقدام پیش بینی نشده از بین دانش آموزان بسیجی کرده اند تا کنترل بیشتری بر دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی داشته باشند.

هیچ نظری موجود نیست: