وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

شکنجه شدید دو زندانی به اتهام ارتباط با احزاب مخالف

شکنجه شدید دو زندانی به اتهام ارتباط با احزاب مخالف
دو زندانی سیاسی کرد به نامهای علی احمد سلیمان و منصور محمدی، در سلولهای انفرادی ادارهی اطلاعات شهر ارومیه، به سختی شکنجه شدهاند. این در حالیست که مسئولین زندان به هیچ عنوان اجازهی مداوای این دو زندانی را در خارج از زندان نمیدهند.
دو زندانی سیاسی کرد به نامهای علی احمد سلیمان و منصور محمدی که به اتهام همکاری با احزاب مخالف کردی، در زندان مرکزی ارومیه به سر میبرند، از سوی مسئولین ادارهی اطلاعات این شهر، به سختی تحت فشار و شکنجه قرار گرفتهاند.
این دو زندانی که در هفتههای گذشته به سلولهای انفرادی ادارهی اطلاعات منتقل گردیده بودند، به مدت ده روز مورد ضرب و شتم و آزار روحی قرار گرفتهاند.
بنا به اخبار رسیده، شدت شکنجهها به حدی بوده است که پردهی گوش منصور محمدی پاره شده و دو استخوان قفسهی سینه وی نیز شکسته شدهاند. این در حالیست که پس از بازگرداندن این دو زندانی به زندان مرکزی ارومیه، مسئولین این زندان به هیچ عنوان حاضر به معالجه و درمان آنان نگردیده و اجازهی مداوای آنان را در خارج از زندان نیز نمیدهند. مسئولین همچنین ادعا میکنند که این دو تن نیازی به معالجه و مداوا ندارند.

هیچ نظری موجود نیست: