وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

آفتاب: نماينده دادستان تهران در استاديوم آزادی از بازداشت ۲۵ نفر در جريان دربی پايتخت خبر داد


آفتاب: نماينده دادستان تهران در استاديوم آزادی از بازداشت ۲۵ نفر در جريان دربی پايتخت خبر داد.




حبيب هاشمی در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: «در جريان دربی پايتخت ۲۵ نفر بازداشت شدند که ۱۰ نفر به اتهام مظنون به سرقت بودن، ۴ نفر حمل مواد مخدر و مابقی به اتهام بليت فروشی در بازار سياه و اخلال در نظم عمومی توسط يگان ويژه دستگير شدند».



وی با بيان اينکه بازداشت‌شدگان به مقر ويژه برای رسيدگی‌ اوليه منتقل شدند، افزود: «بعد از بررسی‌های لازم و صدور دستورات قضايی ۱۰ نفر بازداشت شدند و مابقی بعد از انجام تحقيقات دستور آزادی‌شان صادر شد».



بازپرس ويژه رسيدگی به جرايم ورزشی با تاکيد بر اينکه در ميان بازداشت‌شدگان افراد زير ۱۸ سال وجود نداشت، گفت: «در جريان اين بازی به اموال عمومی آسيبی وارد نشد و گزارشی مبنی بر تخريب اموال عمومی به ما نرسيده است».



وی از تماشاگران تشکر کرد و گفت: «با تدابير خوب يگان ويژه و آگاهی و فرهنگ بالای تماشاگران بازی خوبی برگزار شد».

کد مطلب : 92679


هیچ نظری موجود نیست: