وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

رئيس ستاد مشترک ارتش اسرائيل: ايراني‌ها را با انجام عمليات کاماندويي شگفت‌زده خواهيم کرد

خبرگزاري آريا- گابي اشکنازي رئيس ستاد مشترک ارتش اسرائيل در گفت‌وگو با همتاي فرانوسي خود تصريح کرد: «ايران را پيش از پايان سال ميلادي با عمليات کاماندويي شگفت‌زده خواهيم کرد و به مراکز اتمي اين کشور حمله خواهيم کرد».


به گزارش سرويس اخبار ويژه آريا به نقل از پرس.تي.وي – بيروت، مجله فرانسوي "لاه کنارد انشيين" اعلام داشت که اسرائيل در حال برنامه‌ريزي و نقشه براي اجراي عملياتي ويژه‌اي است که در آن نيروهاي کاماندو براي هدف قرار دادن مراکز اتمي ايران اقدام خواهند کرد.

اين مجله افزود:‌«اين مساله را گابي اشکنازي رئيس ستاد مشترک ارتش اسرائيل به همتاي فرانسوي خود در طي ديدار و جلسات هفته گذشته در پاريس ابلاغ کرده است».

اين مجله فرانسوي ادامه داد: «اشکنازي در ديدار با همتاي فرانسوي خود تاکيد کرد که اسرائيل قصد دارد تا پايان سال جاري ميلادي و حداکثر در اوايل سال 2010 به ايران حمله کند».

در چهارچوب آمادگي‌هاي اسرائيلي براي حمله به ايران اين روزنامه تاييد کرد: «اسرائيل از يک توليد کننده مواد غذايي در فرانسه خواسته است تا وعده‌هاي غذايي مخصوصي را براي واحدهاي کاماندو که قرار است به ايران حمله کنند تامين و فراهم کند».

از طرف ديگر گابي اشکنازي در پايان مانورهاي واحدهايي از ارتش اسرائيل بار ديگر تاکيد کرد که ارتش اسرائيل تضمين کننده وجود اسرائيل است و وي نمي‌تواند استمرار آرامش موجود در مرزهاي جنوبي و شمالي سرزمين‌هاي اشغالي را تضمين کند.

همچنين ژنرال يعقوب عميدرود رئيس سابق شعبه برنامه‌ريزي در ارتش اسرائيل گفت: «اسرائيل در حال آماده‌سازي براي جنگ بعدي با حزب‌الله است ، پس از آنکه ارتش خود و اجراي حزب‌الله در جنگ اخير را مورد مطالعه قرار داد».






هیچ نظری موجود نیست: