وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

«معتمد آریا»: برای دیدار با هیچ فردی درخواست نداده‌ ام

سینما روز _ فاطمه معتمد آریا خبرهای منتشر شده درباره تلاش برای رفع مشکل ممنوعیت خروج خود از کشور را از طریق دیدار با برخی افراد نادرست خواند و تکذیب کرد.




در یادداشت کوتاه این بازیگر سینما و تئاتر آمده است: روز 16 مهرماه پس از ضبط پاسپورت من و آقای مجتبی میرطهماسب و منع خروج از کشور به همراه گروه سینماگران دعوت شده از طرف آکادمی اسکار، تا امروز نه هیچ پیگیری و پاسخی از طرف مسئولین شده نه من درخواست ملاقات با هیچ فردی را داشته‌ام و همچنان وضعیت ما بلاتکلیف است.



سینماگران ایرانی شامل محمدمهدی عسگرپور، ابراهیم حاتمی‌کیا، علیرضا رئیسیان، فرهاد توحیدی، امین تارخ، سیدرضا میرکریمی و مجتبی راعی به دعوت آکادمی اسکار 16 مهرماه راهی لس آنجلس شدند که معتمد آریا و میرتهماسب همراه آنها نرفتند. پیشتر برخی رسانه‌ها از تلاش معتمد آریا برای دیدار با برخی افراد و رفع مشکل ممنوع الخروجی خود خبر داده بودند.















منبع: خبرگزاری مهر


هیچ نظری موجود نیست: