وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

حمله به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات و انداختن عمامه از سر وی


ادوارنیوز: تعدادی از نیروهای لباس شخصی در جریان بازدید مهدی کروبی یکی از رهبران جنبش اعتراضی مردم ایران از نمایشگاه مطبوعات با در دست داشتن چماق و درحالی که اقدام به فحاشی میکردند به وی حمله کردند.

به گزارش خبرنگار ادوارنیوز، شیخ مهدی کروبی که مقارن ظهر امروز جهت بازدید از نمایشگاه مطبوعات در محل این نمایشگاه حضور یافته بود پس از بازدید از چند غرفه حدود ساعت 15 با هجوم تعدادی از لباس شخصیها مواجه شد که با در دست داشتن چماق و توهین به او به وی حمله کردند و در اقدامی هتاکانه عمامه وی را از سرش انداختند.

بنا به این گزارش گروههایی از مردم که در نمایشگاه مطبوعات حاضر بودند نیز در واکنش به این اقدام با سر دادن شعارهای در حمایت از مهدی کروبی و میرحسین موسوی حمایت خود را از آنان اعلام کردند.

هیچ نظری موجود نیست: