وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱, جمعه

گزارش کامل حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات : پرتاب کفش به سوی کروبی ،تکنیک های فتوشاپی خبرگزاری سپاهی فارس!

حضورمهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات فضای نمایشگاه مطبوعات را تغییر داد.

به گزارش کلمه به نقل از سایت «پارلمان نیوز»، دبیرکل حزب اعتمادملی در میان تشویق هوادارانش و بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی مطبوعات و خبرگزاریها هماکنون وارد نمایشگاه مطبوعات شده است.

گزارشهای رسیده حاکی از آن است با ورود کروبی به نمایشگاهها صدها نفر از بازدیدکنندگان با تجمع مقابل غرفه خبرگزاری فارس شعار مرگ بر دیکتاتور و بسیجی واقعی همت بود و باکری را سر میدهند.

گزارش دیگری حاکی از آن است که حامیان احمدینژاد بعد از دقایقی مقاومت مردم موفق شدند خود را به مهدی کروبی برسانند و به او حملهور شدند، به گزارش شاهدان عینی بر اثر این حمله عمامه کروبی بر زمین افتاده و آنها قصد ضرب و شتم یار امام را داشتند.

بر اساس اطلاعات دریافتی به دنبال هتک حرمت کروبی، همراهان کروبی وی را به خارج از نمایشگاه هدایت کردند تا اغتشاشگران به سوءاستفاده از جنش سبز و حضور کروبی برای ادامه جوسازیهای خود علیه این حرکت موفق نشوند.

همچنین در این رابطه خبرگزاری تندروی فارس اقدام به انتشار عکسی در صفحه نخست سایت خود کرد که پرتاب کفشی به سمت کروبی را نشان می داد اما شاهدان عینی اعلام کردند چنین موردی اصلا پیش نیامد و این خبرگزاری با تکنیک های فتوشاپی اقدام به جعل خبر کرده است.

در این رابطه جمعی از حامیان جنبش سبز با حضور در غرفه این خبرگزاری شدیدا نسبت به این اقدام غیر اخلاقی واکنش نشان دادند.

هیچ نظری موجود نیست: