وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

حاشیه های حضور علیرضا بهشتی در نمایشگاه مطبوعات

برخی افراد بصورت سازماندهی شده در نمایشگاه حضور دارند که هنگام حضور شخصیت ها و چهره های اصلاح طلب ،حامیان موسوی و منتقدان دولت با حمله و برهم زدن فضا ایجاد تنش و درگیری می کنند.

کلمه:حضور دکترعلیرضا بهشتی در نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری ها حاشیه ساز شد.
به گزارش خبر آنلاین در پی حضور علیرضا بهشتی از اعضای ارشد ستاد میر حسن موسوی جمعیت زیادی از موافقان وی دست های خود را به علامت پیروزی بالا بردند .در پی در خواست بهشتی برای شعار ندادن مردم موافقان وی شروع به فرستادن صلوات کردند.اما مخالفان حضور بهشتی با سر دادن شعار “بهشتی ننگ رژیم”و “مرگ بر ضدولایت فقیه ” خواستار خروج وی از نمایشگاه شدند.
در حالی که اغلب حامیان موسوی در طبقه فوقانی مصلی حضور داشته و شعار” یاحسین میرحسین “سر می دهند مخالفان حضور بهشتی در نمایشگاه در حال سر دادن شعار«منافق حیا کن مصلی را رها کن» هستند.
در پی این تجمع و ملتهب شدن فضا ، مأموران امنیتی بهشتی مشاور و عضو ارشد ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را به خارج نمایشگاه هدایت و با سوار کردنش بر یک ون سبزاو را به بیرون بردند.
همچنین برخی حاضران در نمایشگاه گزارش داده اند برخی افراد بصورت سازماندهی شده در نمایشگاه حضور دارند که هنگام حضور شخصیت ها و چهره های اصلاح طلب ،حامیان موسوی و منتقدان دولت با حمله و برهم زدن فضا ایجاد تنش و درگیری می کنند.
پیشتر مهدی کروبی نیز هنگام ورود به نمایشگاه مطبوعات، به دست عده‌ای ا که بعد تصاویر آنها مشخص کرد برخی از آنها به اصطلاح خبرنگاران  رسانه های طیف حامی دولت بوده اند ، مورد حمله فیزیکی قرار گرفت
بر اساس این گزارش در هنگام ارسال این خبر در شبستان مصلی موافقان و مخالفان حضور بهشتی در حال شعار دادن علیه یکدیگر هستند.

هیچ نظری موجود نیست: