وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

برنامه ریزی برای جمع آوری اسکناس های شعار نویسی شده

به صورت شخصی با اسکناس‌های شعارنویسی شده برخورد نکرده‌ام!

کلمه:رییس کل بانک مرکزی گفت:باید برای  جمع آوری اسکناس های شعار نویسی شده  فکری کرد.
«محمود بهمنی»‌ با بیان آنکه به صورت شخصی با اسکناس‌های شعارنویسی شده برخورد نکرده‌ام، اظهار داشت: هر فردی که روی اسکناس اثری ایجاد کرده و حتی روی آن خطی کشیده، مرتکب جرم شده است.
بهمنی ادامه داد: اهمیت این موضوع تا حدی است که حتی اگر فردی اسکناسی را به فرد دیگری می‌دهد نباید پشت آن را امضا کرده یا اثری بر آن از خود باقی گذارد.
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به هزینه بالای چاپ اسکناس برای دولت، گفت: اهمیت این موضوع در برخی از کشورها به میزانی است که اگر اسکناس‌ها توسط افراد تاشده یا خطی روی آن کشیده باشند، بانک‌ها از پذیرش آن خودداری می‌کنند.
وی با بیان آنکه، ‌اسکناس‌ها جزو منابع و ثروت ملی هستند، گفت: از آنجا که چاپ اسکناس هزینه زیادی را بر دولت و بانک مرکزی تحمیل می‌کند، به دلیل بروز برخی مشکلات بانک مرکزی هر هفته مجبور به امحای تعداد زیادی از آنها است که این امر نیز هزینه‌های ارزی زیادی برای کشور دارد.
بهمنی در پاسخ به این سوال که آیا بانک مرکزی در صورت شعارنویسی بر روی اسکناس‌ها، طرحی برای جمع‌آوری آنها دارد یا خیر ،گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی ‌اتخاذ نشده و باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

هیچ نظری موجود نیست: