وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۷, دوشنبه

رای دادگاه انگلیسی علیه مرد جنجالی شبکه های ماهواره ای فارسی

رای دادگاه انگلیسی علیه مرد جنجالی شبکه های ماهواره ای فارسی
این گزارش می افزاید، در این پرونده موارد متنوعی بیان شده است که شامل اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، پول شویی برخی افراد، اقدامات غیر قانونی برای ادامه تحصیل در انگلستان و موارد دیگری می باشد....
یکی از افراد فعال و جنجالی در شبکه های ماهواره ای فارسی که همواره سوژه های اتهامی داغی از  افراد مختلف در درون حاکمیت ساخته و پرداخته کرده و حتی در مواردی اپوزوسیون خارج از کشور نیز از اتهامات او در امان نمی مانند اینبار به جرم اتهام زنی به دیگران به دادگاه فراخوانده شده است.

به گزارش خبرنگار "تابناک" ، علیرضا نوری زاده با شکایت تعدادی از افراد که وی آنها را به اقدامات مختلفی متهم کرده است، به دادگاه عالی انگلستان که در تاریخ دوم اکتبر امسال تشکیل شده فراخوانده شد.

بنابر این گزارش، این دادگاه در تاریخ 9 اکتبر  برای اتهاماتی که در روزنامه فارسی زبان کیهان چاپ لندن توسط نوری زاده علیه تعدادی از افراد بیان شده است رای صادر کرده است.

گفته می شود، نوری زاده ابتدا برای جلوگیری از ادامه بررسی پرونده توسط دادگاه عالی انگلستان در مورد زدن اتهامات به افراد گوناگون خواهان رقم نیم میلیون پوند برای هزینه های امنیتی خود و همچنین تامین غرامت در صورت اثبات نشدن شکایت ها علیه خود شده بود ، اما دادگاه عالی انگلستان با رد درخواست اولیه ایشان فقط با رقم275 هزار پوند موافقت کرده است که شاکیان برای ادامه بررسی دادگاه این مبلغ را پرداختند.

این گزارش می افزاید، در این پرونده موارد متنوعی بیان شده است که شامل اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، پول شویی برخی افراد، اقدامات غیر قانونی برای ادامه تحصیل در انگلستان و موارد دیگری می باشد.

این روزنامه نگار ایرانی که مقیم انگلستان است و در شهر لندن زندگی می کند اکنون با رای صادره دادگاه عالی انگلستان باید مدارک مستدل و مستندی برای ادعاهای خود ارائه دهد و گرنه با رای قطعی دادگاه یادشده مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: