وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

پیام عرب سرخی از زندان اوین: تا آخر پای اعتقاداتم ایستاده ام




فيض اله عرب سرخي، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ملاقات با خانواده اش که روز گذشته انجام شد، ازمهندس ميرحسين موسوي به دليل ديدار با خانواده اش و پيگيري از وضعيت وي تشکر کرد.
به گزارش نوروز، فاطمه عرب سرخي، دختر فيض اله عرب سرخي ضمن اعلام اين مطلب افزود: پدرم همچنين تاکيد کرد که براي من پيگيري مهندس مير حسين موسوي بسيار مهم بوده و مهندس موسوي قطعاً واقف است که برخي محدوديت هاي احتمالي براي زندانيان، نبايد مانع از پيگيرهاي ايشان از وضعيت خانواده هاي زندانيان سياسي شود.
به گزارش نوروز، عرب سرخی پیش از این به دلیل نقل قولی که همسرش در دیدار با مهندس موسوی از جانب وی کرده بود به مدت 2 هفته ممنوع الملاقات شده بود.
فاطمه عرب سرخي، وضعيت روحي اين عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي را بسيار عالي توصيف و گفت که پدرم در این دیدار تاکید کرد که " تا آخر پاي همه ی اعتقاداتم ايستاده ام".
فاطمه عرب سرخی در این گفتگو در مورد وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدرم لاغر شده بود اما به نظر نمی رسید مشکل جسمی خاصی داشته باشد.
وی گفت: روز قبل که قرار بود دادگاه پدرم برگزار شود به همراه خانواده به محل دادگاه رفتیم که متاسفانه علیرغم حضور قاضی و مسئولین دادگاه به دلیل عدم انتقال پدرم از زندان به محل دادگاه، دادگاه برگزار نشد ولی قاضی صلواتی نامه ای را خطاب به مسئولین اوین صادر کرد تا مقدمات ملاقات با پدرم فراهم شود که این نامه را روز گذشته تسلیم مقامات اوین کردیم.
به گفته وی، امروز از اوین با خانواده عرب سرخی تماس گرفته شد که ظهر امروز برای ملاقات به محل اوین مراجعه کنند و متاسفانه همچنان در انتخاب افراد ملاقات شونده اعمال نظر شد.
فاطمه عرب سرخی همچنین در مورد عدم تشکیل دادگاه روز دوشنبه این زندانی سیاسی گفت: پدرم به ما گفت که یکشنبه ، دادستان با وی در زندان ملاقات کرده و از عدم برگزاری این دادگاه خبر داده است.
به گفته وی، فیض الله عرب سرخی به دلیل بی خبری از ملاقات امروز روزه بود و به همین دلیل نتوانست همراه با خانواده اش در این ملاقات به صرف نهار بپردازد.
این در حالی است که عدم برگزاری دادگاه فیض الله عرب سرخی پیش از این اعلام نشده بود.

هیچ نظری موجود نیست: