وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

صفار علیه احمدی‌نژاد و مشایی لب باز می‌كند

در وزارت ارشاد بودم، معاونم نامه‌ای آورد كه احمدی‌نژاد برایش حكم سرپرستی زده، شیخ‌الاسلام تماس گرفت كه شما نیا.لاریجانی تماس گرفت كه برو.. حتی یك مطلبی مطرح است كه آقا به احمدی‌نژاد یك نقدی كرده‌اند كه چرا شما به مشایی اینقدر شیفتگی دارید كه...
در حالی كه اخیراً صفار هرندی در دانشگاه صنعتی اصفهان از اشكالات احمدی‌نژاد سخن گفته و از غفلت وی مقابل بسیاری از دل‌سوزی‌ها خبر داده، بررسی‌ها حاكی ازآن است كه حتی افرادی همانند وی كه با سفرهای دوره‌ای در دانشگاه‌ها به دفاع از دولت می‌پردازند، انتقادات زیادی به وی و به ویژه مسئول دفتر وی، اسفندیار رحیم‌مشایی دارند كه معمولا ترجیح می‌دهند آن‌ها را در خفا مطرح كنند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، وزیر ارشاد دولت نهم در اصفهان گفت: برخی از یاران احمدی‌نژاد نیز به وی رأی ندادند و این غفلت‌ها گریبان احمدی‌نژاد را خواهد گرفت.

اما بر اساس خبر مندرج در یك بولتن محرمانه، «محمد حسین صفار هرندی جلسه‌ای با برخی روحانیون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها داشته است و در خصوص حضور روحانیت و برخورد با مخاطب پرسش و پاسخی داشت و سوالاتی راجع به دولت و احمدی‌نژاد در آن جلسه مطرح شده بود كه گفته بود مسائل رخ داده یكی ناشی از لج‌بازی خود رئیس جمهور است، دوم اعتقاد و اعتمادی كه احمدی‌نژاد به برخی از افراد از جمله مشایی دارد و سوم هم بی‌توجهی احمدی‌نژاد به برخی مشاوره‌هاو دلسوزی‌ها است كه به او داده می‌شود.

وی در خصوص جلسه معروف هیئت دولت و بحث مشایی گفته است: همه نگران بودند و ما توسط‌هاشمی ثمره پیام دادیم كه اگر جلسه ادامه پیدا كند، ما نمی‌نشینیم. چون مشایی مشروعیت ندارد و بعد جلسه به هم خورد. من در وزارت ارشاد بودم، معاونم نامه‌ای آورد كه احمدی‌نژاد برایش حكم سرپرستی زده است، من می‌خواستم به جلسه هیات دولت بروم كه شیخ‌الاسلام تماس گرفت كه شما نیا. اگر بیایی مانعت می‌شود و خوب نیست، چند دقیقه بعد لاریجانی تماس گرفت كه برو و اینها خبر ندارند كه اگر شما نروید جلسه از نصاب می‌افتد.
البته برای اژ‌ه‌ای هم همینطور بود، یعنی وقتی كه رفتم دیدم كه اژه‌ای را از پشت درب هیئت دولت برگردانده بودند.

صفار ادامه داد: بارها در جلساتی كه هیئت دولت خدمت آقا بوده‌اند، ایشان تذكراتی در این مورد داده‌اند و حتی یك مطلبی مطرح است كه آقا به احمدی‌نژاد یك نقدی كرده‌اند كه چرا شما به مشایی اینقدر شیفتگی دارید كه احمدی‌نژاد گفته بود هیچ كس به اندازه مشایی به من كمك نكرده است و حتی آقا را استثنا نكرده است.»

گفتنی است شواهد موجود از یادداشت روزنامه كیهان، مقاله ارگان سپاه پاسداران و این‌گونه اظهارات صفار حاكی از آن است كه روند جدیدی در انتقاد از اسفندیار رحیم‌مشایی در میان طیف اصولگرا آغاز شده است.

هیچ نظری موجود نیست: