وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه

حمله نیروهای " به اصطلاح " بسیج به محل اقامت آقای کروبی در شهر قم!



روز گذشته و درپی درگذشت آیتالله قاضی، نماینده امام (ره) در استان لرستان، آقای مهدی کروبی، به شهر قم سفر کردهبود. آقای کروبی در این سفر ضمن بازدید و دلجویی از بازماندگان آن مرحوم، با آیتالله محفوظی هم دیدار جداگانهای داشت. در ایندیدار، آقای کروبی و آیتالله محفوظی درباره حوادث پساز انتخابات و مشکلات اقتصادی که مردم با آنها دستبه گریبان هستند، بحث و تبادلنظر نمودند.

آقای کروبی پساز این دیدارها، بهمحل اقامت خود در شهر قم بازگشتند. درطول اینسفر نیروهای امنیتی و انتظامی شهر قم، همکاری خوبی با تیم همراه و محافظان آقای کروبی داشتند. اما در ساعت یک بامداد، بیشاز ۶۰ نفر موتورسوار، تحت لوای نیروهای بسیجی که متاسفانه به قدرتهای نامرئی متکی و مواجب خود را از آن قدرتها تامین مینمایند، جلوی درب محل اقامت آقای کروبی تجمع کردند.

بهگزارش خبرنگار تغییر، تجمعکنندگان، تا پاسی از شب گذشته، به فحاشی و سردادن شعارهایی نظیر مرگبر منافق، مرگبر ضدولایت فقیه، به دفاع از ولایت فقیه پرداختند. این حرکات موجب ترس و وحشت مردم عادی و همسایگان شدهبود. اما سرانجام بهدلیل سوز و سرمای زیاد و با دخالت نیروهای انتظامی و امنیتی، تجمعکنندگان، مجبور به ترک محل شدند.

این حرکات درحالی انجام میشود که در سیامین سالگرد تاسیس بسیج، باید به مسئولان این سازمان یادآور شد که آیا هدف از تاسیس بسیج، دفاع از امنیت و آسایش مردم بود یا اینگونه عربدهکشیها و ترساندن مردم بیگناه در نیمههای شب، درقبال اخذ پول و امکانات دولتی و ملی که متعلق به همه مردم است؟ و آیا این حرکات، با ابتداییترین مسایل شرعی و حقوقی شهرنشینی همخوانی دارد؟

هیچ نظری موجود نیست: