وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۵, پنجشنبه

دادگاه عبدالله رمضان‌زاده نهم آذر برگزار می‌شود


دادگاه عبدالله رمضان‌زاده، از بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات، دوشنبه 9 آذر، به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری هرانا ـ حقوق زندانیان: همسر عبدالله رمضان زاده در مورد آخرین وضعیت همسرش گفت: پس از مطالعه پرونده رمضان‌زاده توسط وکیل وی و صحبت با قاضی صلواتی قرار شده 9 آذر دادگاه برگزار شود.

به گزارش نوروز، همسر سخنگوی دولت خاتمی در مورد آخرین وضعیت همسرش گفت: پنجشنبه هفته گذشته طبق قرار، با ایشان ملاقاتی داشتیم که حال جسمی‌شان خوب بود، اما نگران به تعویق افتادن دادگاه بود و تاکید داشت تکلیف دادگاه هرچه زودتر معلوم شود تا از بلاتکلیفی خارج شود.

خانم کریم زاده افزود: مطالعه پرونده رمضان‌زاده توسط وکیل وی به دلیل سنگین بودن آن، 2 ، 3 هفته به طول انجامید و پس از اتمام آن، پس از صحبت با قاضی صلواتی قرار شده 9 آذر دادگاه برگزار شود.

همسر عبدالله رمضان زاده در پاسخ به این سوال که سخنگوی دولت اصلاحات تا چه حد از اخبار بیرون مطلع است، اظهار داشت: تا حدی اطلاع دارد، زیرا آقای ابطحی که به اینترنت دسترسی داشتند، ایشان را در جریان می‌گذاشتند.

خانم کریم زاده در پایان خاطرنشان کرد: آقای رمضان‌زاده همیشه می‌گوید مدافع جمهوری اسلامی هستم، اما مخالف احمدی‌نژادم و از این موضع برنخواهم گشت.

گفتنی است، عبدالله رمضان‌زاده دبیر هیئت دولت اصلاحات و از اعضای شاخص حزب مشارکت است که از یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات دستگیر و در موقع دستگیری در خیابان سرباز علیرغم حضور فرزندش مورد ضرب وشتم ماموران قرار گرفت. وی در طول بازداشت خود 110 روز را در سلول انفرادی گذراند.

هیچ نظری موجود نیست: