وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

فرمانده نیروی انتظامی: اتهام پزشك‌كهريزك رسيدگي نكردن به بيماران است



فرمانده نيروي انتظامي در رابطه با مرگ پزشك كهريزك گفت: اتهام پزشك كهريزك كه چندي پيش جان خود را از دست داده، اين بوده كه در رسيدگي به بيمار خوب عمل نكرده‌است.
به گزارش خبرنگار ايلنا سردار اسماعيل احمدي‌مقدم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشي در رابطه با مرگ مشكوك پزشك بازداشتگاه كهريزك و اتهام او كه گفته شده بود به دادسرا احضار شده بود افزود: همه چيز در اختيار قاضي است و نتايج پزشكي قانوني بايد اعلام شود كه اين موضوع نيز زمان مي‌برد.
وي افزود: گفته‌اند كه اين پزشك در رسيدگي به بيمار خوب عمل نكرده است اما همه چيز در اختيار قاضي است و در مورد جزييات پرونده بايد از دستگاه قضايي سئوال شود.
اظهارات احمدی مقدم درحالی صورت میگیرد که مسئولان قضایی و انتظامی پس از اعلام خبر مرگ دکتر رامین پوراندرجانی اظهارات متناقضی درخصوص مرگ مشکوک او ارائه کرده اند و ابهامات در این خصوص همچنان وجود دارد.
مسئولان ظاهرا به جای پاسخگویی به ابهاماتی که در ذهن افکارعمومی در رابطه با فجایع کهریزک وجود دارد، قصد لاپوشانی واقعیت را در این حوادث دارند.

هیچ نظری موجود نیست: