وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

گزارشات تكميلي قيام 16آذر: اراك,تهران و همدان تا ساعت 1547

گزارشات تكميلي قيام 16آذر: اراك,تهران و همدان تا ساعت 1547

اراك ساعت 1500:
امروز صبح کارتهاي دانشجويي توسط حراست دانشگاه اراك بشدت كنترل ميشد نزديك ساعت 10 صبح دانشجويان تجمع كرده و شروع به سر دادن شعارهاي مرگ برديکتاتور و الله اکبر کردند. در مقابل آنها گروهي از بسيج دانشجويي سعي در به هم زدن نظم دانشجويان داشتند که اين مسئله در يکي دو مورد حتي منجر به درگيري بين آنها شد. دانشجويان در ساعت 12 با شروع بارش شديد باران متفرق و مراسم تمام شد.
تعداد ماموران بيرون دانشگاه هم قابل توجه بود.

تهران ساعت 1500:
هم اکنون در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دانشکده فني تجمع آغاز شده است. دانشجويان شعار مرگ بر ديکتاتور سر ميدهند

تهران ساعت 15:
دانشجويان دانشگاه تهران عكس خامنه اي را از درخت آويزان كرده و دور آن تجمع كرده و شعارمي دادند ميمون بياپايين.

تهران ساعت 1520:
يك شاهد عيني گفت هم اكنون جمعيت زيادي ازسمت چهار راه ولي عصر به سمت دانشگاه تهران در پيادهروها و بعضا در خيابان در حالي كه شعار ضد حكومتي ميدهند در حركت هستند و نيروهاي سركوبگر براي آن ها راهبند درست ميكنند و به نزديك دانشگاه تهران كه ميرسند مردم را به عقب مي رانند . هم اكنون كه در چهارراه ولي عصر مردم درحال شعار دادن هستند اما نيروهاي سركوبگر هم درحال درگيري با مردم هستند .

تهران ساعت 1547:
در درگيري بين مردم و نيروي انتظامي در خيابان سميه نيروي انتظامي و بسيجيها چند موتورسيكلت و يك خودرو را جا گذاشتند و فرار کردند تظاهرات مردمي به خيابانهاي اطراف دانشگاه رسيده و افزايش مردم در خيابانها چشمگير است

همدان – تكميلي تجمع اعتراضي دانشگاه علوم پايه بوعلي همدان
در دانشگاه علوم پايه دانشگاه همدان نزديك 500 نفر جمع شدند شعار خامنه اي قاتله ولايتش باطله, مرگ بر روسيه , نه غزه و نه لبنان جانم فداي ايران سر مي دادند.

هیچ نظری موجود نیست: