وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

حمله اوباش بسیجی به دانشجویان دانشگاه تهران 17 آذر

بنا به گزارشهای دریافتی، هم اكنون درگيريهاى شديدی میان دانشجویان و نیروهای سرکوبگر بسیج در داخل دانشگاه تهران جریان دارد. مزدوران بسيجى كه از مناطق اطراف تهران با اتوبوس به دانشگاه تهران اعزام شده اند، با انواع سلاحهاى سرد و شليک مداوم گاز اشک آور و فلفل دانشجويان را در داخل دانشكده فنى مورد حمله قرار داده اند. دانشجويان نیز متقابلا به مقابله با مزدوران وحشى رژیم پرداخته و با آنان درگير هستند. شمار زيادى از دانشجويان زخمى شده اند. شاهدان گفتند حمله به دانشكده فنى شبيه به حمله 24 خرداد به كوى دانشگاه است. مزدوران بسیجی شيشه ها و پنجرههاى دانشكده را شكسته اند و وسائل و امكانات دانشجويان را نابود مى كنند. خبرهای رسیده حاکیست که فضای دانشگاه تهران به شدت ملتهب است. هم اكنون داخل دانشگاه ميدان جنگ شده و دانشگاه در محاصره نيروهاى سركوبگر رژيم قرار دارد. دانشجویان دانشگاه تهران از مردم درخواست کمک کرده و در پیام خود نوشته اند: بچه ها را دارند می زنند و می کشند.
گزارش ایرنا: به دنبال تجمع اغتشاشگران و دانشجويان در محوطه اصلي دانشگاه تهران که از صبح امروز (سه شنبه) آغاز شده بود، لحظاتي قبل مسئولان انتظامات درهاي اصلي ورودي دانشگاه را بستند. تعدادي از اغتشاشگران در حالي که پارچه ها و دستبندهاي سبزرنگي را به همراه داشتند از صبح امروز روبروي دانشکده فني دانشگاه تهران تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به آنچه که "تعرض به تجمع کنندگان در روز دانشجو" مي خواندند اعلام کنند.
در مقابل، دانشجويان بسیجی دانشگاه، هنگام ظهر پس از اقامه نماز جماعت با در دست داشتن پرچم هاي جمهوري اسلامي و همچنين تصاويري از رهبر معظم انقلاب به سمت ورودي دانشکده فني رفتند. تقابل دوگروه تا دقايقي توام با رد و بدل کردن شعارها بود و چندين برخورد بين دو گروه نيز اتفاق افتاد. اما لحظاتي بعد، دانشجويان (مزدوران بسیجی) به سمت دانشکده فني رفته و به جاي پارچه هاي سبزنگي که از پنجره ها آويزان بود، پرچم جمهوری اسلامی را قرار دادند. درگيري در داخل دانشکده منجر به شکسته شدن پنجره ها شد و پرتاب گاز اشک آور نيز سبب شد تا اغتشاشگران هوادار مير حسين موسوي به سوي گروه مقابل خود سنگ پرتاب کنند.

هیچ نظری موجود نیست: