وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

شش دانشجو در شهر شیراز بازداشت شدند

روز گذشته همزمان با روز دانشجو ۳ دانشجو در شیراز بازداشت شدند.



به گزارش خبرنامه امیرکبیر سیدمحمدمحسن موسوی، سبحانه حیدری و نجمه رنجبران ۳ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه باهنر شیراز هستند که روز گذشته بازداشت شدند.


طی روزهای گذشته نیز ۳ دانشجوی دانشگاه شیراز به نام های سعید لطفی، مسعود مهدوی فر و سیدمحمد حسینی بازداشت شدند.


فشار بر دانشجویان دانشگاه شیراز طی ۱ ماه گذشته به شدت افزایش یافته است و تعداد بسیاری زیادی از دانشجویان شهر شیراز بازداشت شده اند.


پس از تجمع روز ۱۳ آبان مردم شهر شیراز نیز حداقل ۲۰ دانشجو در شهر شیراز بازداشت شدند.


بنایی، جلالی، سعید رضایی، زاهدی، ظهوریان، عارف، پورفتحی، طاهری، صفرپور و پورسلطان از جمله دانشجویانی بودند که پس از بازداشت در تجمع روز ۱۳ آبان به زندان عادل آباد در شیراز منتقل شدند.


علی صالح پور، کاظم رضایی، یحیی طاووسی، ندا اسکندری، خدیجه قهرمانی، نظری، شیروانی و باقری از دیگر دانشجویان دانشگاه شیراز نیز در تظاهرات های روز ۱۳ آبان بازداشت و به زندان اطلاعات شیراز (پلاک 100) منتقل شده بودند.


از وضعیت آزادی یا ادامه بازداشت این دانشجویان و آمار دقیق تعداد دانشجویان بازداشتی شهر شیراز اطلاع دقیقی در دست نیست.
امیر کبیر

هیچ نظری موجود نیست: