وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

حمله شدید خامنه ای به موسوی و کروبی : برخی ها اصرار دارند که دفع شوند


حمله شدید خامنه ای به موسوی و کروبی : برخی ها اصرار دارند که دفع شوند

۲۲ آذر ۱۳۸۸

بعضی از آقایان که همه چیزشان را مدیون انقلاب اند، امروز مقابل نظام ایستاده اند

شبکه جنبش راه سبز (جرس): آیت الله خامنه ای صبح امروز در دیدار با جمعی از مبلغین مذهبی در آستانه ماه محرم گفت: اساس کار دشمنان فتنه سازی است و اساس کار ما باید ایجاد بصیرت باشد.

به گزارش خبرگزاری ها او در ادامه اظهار داشت: بعضی با قانون شکنی مردم را در برابر نظام تشویق کردند و نتیجه این شد که دشمن ناامید جان بگیرد و به عکس امام اهانت بشود.

وی در ادامه افزود: در قضایای اهانت به امام، مردم خشمگین شدند لکن آرامش خود را حفظ کنید، اینها کسانی نیستند که ریشه داشته باشند و بتوانند مقابله کنند.

خامنه ای همچنین تاکید کرد: من هیچ اعتقادی به دفع افراد ندارم ولی بعضی خودشان اصرار دارند که دفع شوند و یک اختلاف داخلی را تبدیل به مبارزه با نظام کنند.

خامنه ای افزود: وقتی همه آدم های فاسداز سلطنت طلب ها، توده ای ها و حتی رقاصان و مطربان فراری از کشور از بعضی افراد حمایت می کنند این ها باید چشمشان باز شود و بدانند که لابد کارشان یک ایرادی دارد. بعضی از انقلابیون در سالهای ابتدایی انقلاب مقابل امام ایستادند و زاویه پیدا کردند البته انقلاب نیز آنان را مطرود کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: بعضی از آقایان که در دوران اختناق طاغوت یک سیلی هم نخوردند و همه چیزشان را مدیون انقلاب اند امروز مقابل نظام ایستاده اند.

خامنه ای گفت: وقتی هواداران عده ای به جای جمهوری اسلامی شعار دیگری می دهند باید بفهمند که راهشان اشتباه بوده و باید از این شعارها اظهار برائت کنند.

هیچ نظری موجود نیست: