وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

آزادی ۳ دانشجوی دیگر دانشگاه تهران

همانطور که در روز جمعه گزارش شد، پنج نفر از دانشجویان دانشگاه تهران که طی حمله نیروهای سپاه و بسیج به دانشگاه تهران در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر بازداشت شده بودند، در روز جمعه آزاد شدند.

این پنج دانشجو یعنی نیلوفر اثباتی، بردیا نجاری، سجاد معافی، محسن مریزاد و جعفر طهماسبی در عصر روز جمعه آزاد شده بودند.

همچنین بنابر گزارش های رسیده رضا یاری، رضا رحیمی و علی تسنیمی ۳  تن دیگر از دانشجویان دانشگاه تهران طی روزهای گذشته آزاد شدند.

این ۳ دانشجو نیز طی حمله نیروهای نظامی به دانشگاه تهران به صورت غیرقانونی بازداشت شده بودند.

با وجود این از وضعیت برخی دیگر از دانشجویان بازداشت شده دانشگاه تهران همچون مهدی بلخاری، مجتبی هاشمی، دکتر فرزاد کلبعلی، طاهر دهخوارقارنیان و نويد سلطان پور اطلاعی در دسترس نیست.

همچنین روز جمعه خبری مبنی بر بازداشت ادریس صالحی دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر منتشر شد که این خبر تکذیب می شود.

هفته گذشته نیز علیرضا موسوی و سورنا هاشمی از دانشجویان لیبرال آزاد شدند.

علیرضا موسوی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی و سورنا هاشمی دانشجوی دانشگاه زنجان در تاریخ ۲۸ آبان به همراه مهرداد بزرگ، فرزان رئوفی، احسان دولتشاه، سینا شکوهی و البرز زاهدی بازداشت شدند

هیچ نظری موجود نیست: