وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

بيانيه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت

بيانيه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت


به نام او

و به ياد شهید كيانوش آسا

تابستان امسال دانشگاه علم وصنعت كه هنوز داغدار شهادت كيانوش آسا و ده ها هم وطن ديگرمان بود، بار ديگر از سوي اقتدار گرايان مورد هجوم قرار گرفت. احكام سنگين كميته انضباطي براي شش نفر از فعالين مستقل دانشگاه که منجر به محرومیت از تحصیل برای تعدادی از آنان می گردد، و همچنين احضار هفت نفر ديگر از دوستانمان به اين كميته بيش از پيش معناي ” آزادي نزديك به مطلق“ را برايمان روشن كرد.



ما جمعي از دانشجويان علم و صنعت ضمن اعلام حمايت از اين دوستان و پاسداشت خدماتي كه در حفظ استقلال و شأن دانشگاه انجام دادند، از عموم دانشجويان دعوت مي كنيم تا هر روز رأس ساعت 12:30 با سر دادن نداي “ الله اكبر” علاوه بر اعلام حمايت از اين دوستان، تلاشي كنيم تا شايد اين بار مسئولين دانشگاه را از خواب و خيال پست و مقام به در آريم و به اربابانشان نيز يادآور شويم كه دانشگاه زنده است.

هیچ نظری موجود نیست: