وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

ترس و واهمه وزرای کابینه دولت کودتا از روبرو شدن با دانشجویان

يکشنبه، ۱۲ مهر، ۱۳۸۸


صبح امروز، یکشنبه، دکتر محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت کودتا بدون هیچ گونه اعلام قبلی در دانشگاه کاشان حضور یافت.





به گزارش خبرنامه امیرکبیر، به گفته ی دانشجویان وی از ترس روبرو شدن با اعتراضات دانشجوئی بدون هیچ گونه اطلاع قبلی و یا مراسم خوشامدگوئی رسمی در این دانشگاه حاضر شده و پس از افتتاح طرح مورد نظر در دانشگاه کاشان شتابزده این دانشگاه را ترک کرد. هم چنین به گفته دانشجویان هیچ یک از اساتید و کارمندان دانشگاه کاشان هم اطلاع قبلی از حضور وی در دانشگاه نداشته اند. بنا به گفته های دانشجویان وی قرار است به منظور افتتاح طرحی دیگر در یکی از دانشگاه های شهر اصفهان حضور یابد.





گفتنی است در پی اعتراضات زنجیره ای در دو دانشگاه کشور یعنی دانشگاه تهران و شریف به حضور وزیر علوم کابینه احمدی نژاد، و نیز اعتراضات دانشجویان دانشگاه آزاد، وزرا و مقامات دولتی بدلیل ترس و پرهیز از رویاروئی با دانشجویان معترض به اجبار بازدیدهای خود را بدون هیچ گونه اطلاع قبلی صورت می دهند.





هفته ی گذشته نیز حدادعادل نماینده مجلس پس از حضور در جلسه گروه فلسفه دانشگاه تهران بطور غیرمنتظره ای با اعتراضات دانشجویانی روبرو شد که وی را "حامی قاتل" و یا "وکیل ضد ملت" خطاب می کردند.


هیچ نظری موجود نیست: