وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

استفاده از رادیو جرس در وبسایتها و وبلاگهای حامی جنبش سبز

http://img2.pict.com/10/47/2a/1845550/0/25d825ac25d9258625d825a825d825b4.jpgا استفاده از کد زیر در وبلاگها و وبسایتهاتون می تونید از رادیو جرس استفاده کنید تا بازدید کننده های وبلاگتون بتونن اخبار روز رو از این رادیو دنبال کنند :

<iframe width="150" height="112" scrolling="no" frameborder="no" src="http://www.1000mikes.com/widget?channelId=15309&type=medium"/></iframe>

این رادیو متعلق به سایت جنبش راه سبز (جرس) هست (www.rahesabz.net) .
برنامه های رادیو رو هم می تونید طبق ساعات زیر دنبال کنید :

۹ - ۱۰ صبح همه روزه برنامه صبح گاهی-صبح امید
۹:۰۰ اخبار
۹:۱۵ میان برنامه (کیپ و موسیقی)
۹:۲۳ مجله صبح گاهی
۹:۵۳ پایان برنامه (کلیپ و موسیقی)

۲۰ - ۲۲ همه روزه برنامه شبانگاهی- افق سبز
۲۰:۰۰ اخبار
۲۰:۱۵ میان برنامه (کیپ و موسیقی)
۲۰:۲۳ سخنرانی
۲۱:۲۳ میان برنامه (کلیپ و موسیقی)
۲۱:۳۰ مجله شام گاهی
شبکه جنبش راه سبز (جرس)
جنبش راه سبز شبکه ای خبری تحلیلی است که با هدف ترویج، تقویت و ارتقای جنبش سبز مردم ایران منتشر می شود. این شبکه به دلیل تنگناهای موجود در ایران، تا اطلاع ثانوی خارج از کشور اداره می شود، اما رویکرد آن کاملا منطبق بر آرمانها و اهداف جنبش سبز در جهت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش است. این شبکه رسانه‌ای با توجه به مقدورات ، فرصتها و محدودیتهای موجود در کشور برنامه تولید و منتشر می کند.
جنبش راه سبز (جرس) شبکه‌ای ایرانی، مستقل، عدالت خواه، اخلاقی، آزادی خواه، مدافع حقوق بشر، دموکراتیک، اسلامی، ضد خشونت، و پیرو واقع بینی و اعتدال است.

هیچ نظری موجود نیست: