وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

امروز يك گفت‌وگوي زنده‌ي سيما در 5 دقيقه‌ي اول متوقف شد!

امروز يك گفت‌وگوي زنده‌ي سيما در 5 دقيقه‌ي اول متوقف شد!
پوران درخشنده: با نخستين جوابم برنامه متوقف شد
خواسته‌اند كه گفت‌وگو را مجدد به صورت توليدي ضبط كنند
سرويس: تلويزيون و راديو
1388/08/30
11-21-2009
13:07:53
8808-02649: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو


صبح امروز(30 آبان ماه) برنامه‌ي صبحگاهي شبكه‌ي اول سيما در حالي كه قرار بود به مدت 30 دقيقه ميزبان پوران درخشنده از كارگردانان سينما و تلويزيون باشد، دقايقي پس از پخش متوقف شد تا بينندگان به جاي يك گفت‌وگوي 30 دقيقه‌يي شاهد يك گفت‌وگوي 5 دقيقه‌يي باشند.
به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) بخش فرهنگي برنامه‌ي «صبح عالي بخير» با عنوان«چهارسو» كه هر روز حدود ساعت 8 صبح به صورت زنده از شبكه‌ي اول سيما پخش مي‌شود و به مدت 30 دقيقه به گفت وگو با هنرمندان سينما و تلويزيون درباره‌ي موضوعات روز اين حوزه مي‌پردازد، صبح امروز ميزبان پوران درخشنده از كارگردانان سينما و تلويزيون بود و قرار بود درباره‌ي حضور زن در سينماي ايران با اين كارگردان به گفت‌وگو بنشيند. اما هنوز دقايقي از آغاز پخش اين برنامه نگذشته بود كه پايان اين گفت‌وگوي منتقدانه از سوي مجري برنامه اعلام شد.
پوران درخشنده در اين زمينه به خبرنگار ايسنا گفت: قرار بود كه درباره‌ي جايگاه زن در سينماي ايران يك گفت‌وگوي چالشي داشته باشيم اما با اولين جواب من به پرسش مجري در خصوص اعتراضاتي كه من به وضعيت زن در سينماي ايران داشتم، برنامه به يكباره متوقف شد.
وي ادامه داد: بعد از عذرخواهي‌هاي فراوان دليل قطع برنامه را مشكلات فني اعلام كردند و از من خواسته‌اند كه مجدد گفت‌وگو را به صورت توليدي ضبط كنيم.
درخشنده اظهار كرد: اين اتفاق از جهاتي سوال برانگيز است؛ وقتي از اولين كارگردان زن سينماي ايران در برنامه‌يي دعوت مي‌كنند و با يك پرسش چالشي از او مي‌خواهند كه درباره‌ي جايگاه زن در سينماي ايران حرف بزند ولي به يكباره برنامه را متوقف مي كنند يعني نمي‌خواهند كه چنين بحثي در رسانه مطرح شود.
وي گفت: حرف من اين بود كه زن‌هايي كه در فيلم‌هاي ما نشان داده مي‌شوند هيچ كدام شبيه زن‌هاي جامعه‌ي ما نيستند، زن امروز ما با مشكلات ديگري به جز مشكلات عشقي و ازدواج مواجه است كه متاسفانه كمتر به آن ها پرداخته مي‌شود.
اين كارگردان سينما و تلويزيون تصريح كرد: بايد سياستگذاري‌ها و خط قرمزها در اين باره به طور شفاف اعلام شود تا ما بتوانيم با دست بازتري كار كنيم.
به دنبال پيگيري هاي خبرنگار ايسنا، دست‌اندركاران اين برنامه دليل اين اتفاق را مشكلات فني معمول در برنامه‌هاي زنده عنوان كرده و اعلام كردند كه اين گفت گو به صورت ضبط شده فردا(1 آذر ماه) به طور كامل از اين برنامه پخش مي‌شود.
انتهاي پيام

هیچ نظری موجود نیست: