وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

نتیجه نهایی بررسی علل مرگ پزشک کهریزک هفته آینده اعلام می‌شود



یک عضو کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات از اعلام نتایج نهایی بررسی علل مرگ پزشک کهریزک در هفته آینده خبر داد.
غلامرضا اسداللهی در گفتگو با مهر اظهار داشت: هنوزعلت نهایی مرگ پزشک کهریزک که خود کشی بوده یا علل دیگری داشته، مشخص نشده و ما هم اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم.
وی افزود: موضوع مرگ پزشک کهریزک هم اکنون از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است و پس از مشخص شدن نتایج، کمیته هفته آینده این موضوع را بررسی می کند و نظر نهایی را درباره علت مرگ این پزشک پس از برگزاری جلسه کمیته در هفته آینده می توان اعلام کرد.
اسداللهی با اشاره به آخرین جلسات کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات، گفت: آخرین جلسه کمیته با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به منظور رسیدگی به اتهامات متهمانی بوده که در کهریزک اقدامات فراقانونی نسبت به بازداشتی های آن بازداشتگاه صورت داده اند، بود.
وی تاکید کرد که کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات در جلسه با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن بررسی روند رسیدگی به پرونده و اقدامات بازپرس در خصوص پرونده این افراد، خواستار رسیدگی هرچه سریع تر و برخورد بدون اغماض با متهمان کهریزک شد.
نماینده تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: کمیته ویژه بررسی وضعیت بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات همچنین خواستار رسیدگی هرچه سریع تر به اتهامات متهمان دستگیر شده حوادث پس از انتخابات و آزادی افرادی که حضور آنها در بازداشتگاه ها ضرورتی ندارد، می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: