وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

کامبیز نوروزی به دوسال حبس و 76 ضربه شلاق محکوم شد


وكيل كامبيز نوروزي از محكوميت موكل خود به دو سال حبس تعزيري و 76 ضربه شلاق تعزيري از سوي شعبه 26 دادگاه انقلاب خبرداد.


سيدمحمود عليزداه طباطبايي با اعلام اين خبربه خبرنگار ايلنا گفت: اتهاماتي چون تبليغ عليه نظام از طريق شركت در راهپيمايي روز 25 خردادماه و اخلال در نظم عمومي به موكلم تفهيم شد.


وي با بيان اينكه اين حكم سه روز پيش به وي ابلاغ شده است، ادامه داد:طبق قانون تا بيست روز پس از ابلاغ ،ميتوان به حكم صادره درمراجع تجديد نظرخواهي اعتراض كرد كه در اولين فرصت به اين حكم صادره اعتراض خواهم كرد.


گفتني است كامبيز نوروزي دبير كميته حقوقي انجمن صنفي روزنامهنگاران و فعال رسانهاي در تاريخ هفتم تيرماه درمقابل مسجد قبا بازداشت و حدود دوهفته در بازداشت به سر برد.


عليزداه طباطبايي كه وكالت فرامز عبداللهنژاد را نيز برعهده دارد از تاييد حكم موكل خود درشعبه 54 دادگاه تجديد نظر خبردادوگفت:موكلم به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام و اجتماع و تباني جهت اقدام عليه امنيت ملي از سوي دادگاه بودي به 28 ماه حبس محكوم شده بود كه اين حكم عيننا به تاييد شعبه 54 دادگاه انقلاب رسيد.


ایلنا

هیچ نظری موجود نیست: