وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

تکذیب اخبار منتسب به حسین کروبی در رابطه با مهندس موسوی

حسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی اخبار منتسب به وی را در رابطه با دلیل عدم حضور مهندس موسوی در سالروز ۱۳ آبان را قویا تکذیب کرد .
حسین کروبی در گفت و گو با تغییر ، تاکید کرد که هیچ گونه مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا نداشته و هیچ وقت دیگر نیز تصمیم انجام مصاحبه با اینچنین خبرگزاری هایی که هدفشان ترویج دروغ و فساد در جامعه است را ندارد .
حسین کروبی همچنین اضافه کرد ، رسانه های کودتا که از حضور عظیم جنبش سبز در سالروز ۱۳ آبان شوکه شده بودند و با رفتار دیکتاتوری و سرکوب وحشیانه ملت سبز و همچنین ضرب و شتم جوانان ، بخصوص جوانان و دختران قصد کم رنگ کردن این حضور گسترده را داشتند ، با درج و رواج این دروغ پراکنی ها بمانند سنت همیشگی شان قصد فریب افکار عمومی را دارند .
ایشان اضافه کردند که بزودی تکذیبیه گسترده ای در این رابطه منتشر خواهند کرد .

هیچ نظری موجود نیست: