وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

قنبری: دیگر جایی برای انکار احمدی‌نژاد وجود ندارد

پارلمان‌نیوز: سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تورم به حدی رسیده که با انکار احمدی‌نژاد مشکل حل نمی‌شود و وضعیت مردم دشوار شده و تا حدی سطح تورم افزایش پیدا کرده که جایی برای انکار وجود ندارد.
داریوش قنبری در گفتگو با ایلنا گفت: احمدی‌نژاد چون دیگر نیاز به رای مردم ندارد پس مثل گذشته احتیاج به تبلیغات نداشته بنابراین تا مقداری می‌تواند واقعیت‌ها را بیان کند.
وی ادامه داد: اعتراف احمدی‌نژاد به گرانی در حالی است که در دوره انتخابات در مناظره کروبی و رضایی با وجود تورم مخالفت می‌کرد و آن زمان گرانی و تورم را قبول نداشت.
عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه تورم به حدی رسیده که با انکار احمدی‌نژاد مشکل حل نمی‌شود تصریح کرد: مردم تورم را احساس می‌کنند و به حدی وضعیت مردم دشوار شده و سطح تورم افزایش پیدا کرده که جایی برای انکار وجود ندارد.
قنبری افزود: صحبت‌های منتقدین در پذیرفتن گرانی توسط احمدی‌نژاد بی تاثیر نبوده است.
وی در پاسخ به سوالی که به تاثیر لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها در افزایش گرانی اشاره داشت گفت: تورم فعلی 20 درصد است و براساس پیش‌بینی کارشناسان با اجرای این لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها حدودا 40 تا 60 درصد به تورم فعلی اضافه می‌شود.
نماینده مردم ایلام تصریح كرد: این به معنی افزایش تورم حدود 60 تا 70 درصد در اقتصاد ایران است و مشخص است چنین تورمی بیشترین آسیبش و متوسط جامعه وارد می‌شود.
قنبری خاطرنشان کرد: طبقات مرفه از این وضعیت به نفع خود استفاده می‌کنند و فقیر، فقیرتر و غنی، ‌غنی تر و در نتیجه فاصله طبقاتی جامعه بیشتر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: